ارزان ترین ماشین لباس شویی

ارزان ترین ماشین لباس شویی های اتوماتیک درب جلو بازار ایران – آبان 1400

در این راهنمای خرید قصد داریم به معرفی ارزان ترین ماشین لباس شویی های اتوماتیک درب جلو بپردازیم و ویژگی‌هایشان را با یکدیگر مقایسه کنیم.

ماشین‌های لباسشویی متفاوتی در بازار وجود دارند که علاوه بر ظرفیت و قیمت، حتی نوع طراحی آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است. با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی، بر آن شدیم تا ارزان ترین ماشین لباس شویی درب جلو بازار را به شما عزیزان معرفی کنیم. برند ماشین‌های لباسشویی معرفی شده از آنجایی که قیمت اقتصادی دارند، اکثرا ایرانی هستند اما سعی شده تا کیفیت محصولات تا جای ممکن حقظ شود.

به طور کلی ماشین های لباسشویی در دو مدل درب جلو و دو قلو تولید می‌شوند. معمولا فناوری تولید ماشین‌های لباسشویی دو قلو قدیمی‌تر از درب از جلو هستند و امروزه در خانه‌ها بیشتر شاهد استفاده از لباسشویی های اتوماتیک درب جلو هستیم. در همین راستا تعدادی از بهترین ماشین لباسشویی های درب جلو را لیست کرده‌ایم تا برای خرید آن‌ها سردرگم نشوید.

ارزان ترین ماشین لباسشویی های درب جلو

ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207

قیمت تقریبی: 5 میلیون و 700 هزار تومان

ارزان ترین ماشین لباس شویی

این ماشین لباسشویی 5 کیلوگرمی برای خانواده‌های کم‌جمعیت مناسب بوده و می‌تواند نیازهای اساسی را به خوبی برطرف کند. همچنین به دلیل طراحی مناسب ایتالیایی خود و قطعات اروپایی می‌تواند در مصرف انرژی و آب صرفه‌جویی کند.

15 برنامه شستشو، تنظیم خودکار حجم آب ورودی، سیستم عیب‌یابی هوشمند و مکانیسم محافظت موتور در برابر بار اضافی از جمله ویژگی‌های محصول آبسال برشمرده می‌شوند. همچنین امکان شستشوی سریع 19 دقیقه‌ای فراهم شده تا در کوتاه‌ترین زمان، لباس‌هایی پاکیزه در اختیار داشته باشید.

کار با ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 به قدری ساده بوده که تنها با یک بار آموزش، هر کسی می‌تواند به خوبی از آن استفاده کند. تنظیم برنامه شستشو به آسانی انجام می‌شود و با گارانتی 24 ماهه سازنده، خیالتان از شستشوی لباس‌ها راحت خواهد بود.

ماشین لباسشویی بست مدل BWD-7110

قیمت تقریبی: 6 میلیون و 500 هزار تومان

ارزان ترین ماشین لباس شویی

برند بست به تولید لوازم خانگی اقتصادی می‌پردازد و با عرضه ماشین لباس شویی اتوماتیک درب جلو مدل BWD-7110 خود، قصد دارد مشتریان زیادی را به خود جلب کند. این ماشین لباسشویی 7 کیلوگرم ظرفیت داشته و می‌تواند با برنامه‌های مختلف، لباس‌ها را آنطور که می‌خواهید بشوید.

فناوری شستشو با بخار، برنامه شستشوی سریع در 19 دقیقه و آبکشی شرعی با حداکثر دور خشک کن 1000 دور در دقیقه از جمله مواردی هستند که می‌توانند شما را از خرید این کالا راضی نگه دارند. همچنین درام جدید هگزا که درون لباسشویی به کار رفته باعث می‌شود تا به بافت لباس‌های ظریف آسیبی وارد نشود و به لطافت روز اول باقی بمانند.

این محصول با گارانتی 24 ماهه عرضه می‌شود و با قیمت و کارایی مناسبش می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها از میان ارزان ترین ماشین های لباسشویی بازار باشد.

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TE62-AW/AS

قیمت تقریبی: 7 میلیون و 300 هزار تومان

ارزان ترین ماشین لباس شویی

ماشین لباسشویی مدل TE62-AW/AS یک محصول با کیفیت از برند ایکس ویژن است که دیگ آن از استیل ضد زنگ ساخته شده و دارای 6 کیلو گنجایش است. این محصول دارای 16 برنامه‌ی شستشو بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به شستشوی سریع، شستشوی لباس‌های ورزشی، prewash، لباس‌های تیره، لباس‌های حساس و ابریشمی، ضد حساسیت، لباس‌های کتان، لباس‌های پشمی، آبکشی و چند برنامه‌ی کاربردی دیگر اشاره کرد.

ایکس ویژن با بهره‌گیری از فناوری‌های جدید توانسته است رتبه مصرف انرژی این محصول را به +++A برساند که بسیار اقتصادی و در عین حال قدرتمند عمل می‌کند. بنابراین بابت مصرف انرژی و آب دستگاه نگرانی وجود نخواهد داشت و شرکت مادیران نیز گارانتی این ماشین لباس شویی اتوماتیک درب جلو را به مدت 36 ماه بر عهده گرفته است.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K613

قیمت تقریبی: 7 میلیون و 300 هزار تومان

ارزان ترین ماشین لباس شویی

شاید در نگاه اول جذب ظاهر زیبای ماشین لباسشویی جی پلاس شوید اما اگر نگاهی به امکانات و قابلیت‌های آن نیز بیاندازید، همچنان برای خرید آن مصمم باقی خواهید ماند. این محصول برنامه‌های زیاد و متنوعی برای شستشو ارائه می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به برنامه شستشوی لباس‌های لانژری  Go Quick، برنامه شستشوی سریع  Strong Wash، برنامه اختصاصی جهت شستشوی قدرتمند اقلام بسیار کثیف Blanket اشاره کنیم.

یکی از ویژگی‌های پرکاربرد این کالا قابلیت Start Delay بوده که مربوط به شروع شستشو با تاخیر است. بدین ترتیب الزاما نیازی به حضور فیزیکی‌تان در خانه نخواهد بود و حتی بدون حضورتان نیز می‌توانید ماشین لباسشویی را روشن کنید.

صدای کم در کنار گارانتی معتبر از مزایای محصول جی پلاس به حساب می‌آید اما باید در نظر داشته باشید که سرعت خشک کن آن کمی پایین بوده و با استاندارد فاصله دارد. با این وجود می‌تواند در مدت زمان مناسبی لباس‌ها را خشک کرده و تحویلتان بدهد.

ماشین لباسشویی تی سی ال مدل E62-A

قیمت تقریبی: 7 میلیون و 900 هزار تومان

ارزان ترین ماشین لباس شویی

یکی از مدل‌های مناسب در راهنمای خرید ارزان ترین ماشین لباس شویی های بازار محصول TCL بوده که ویژگی‌های زیادی در خود دارد. این لباسشویی 6 کیلوگرمی از قابلیت افزودن لباس حین شستشو پشتیبانی می‌کند و بدین ترتیب حتی اگر فراموش کنید که برخی لباس‌ها را درون محفظه قرار بدهید و دستگاه را روشن کنید، هنوز هم فرصت افزودن آن‌ها را خواهید داشت.

درام کریستالی ماشین لباسشویی تی سی ال از الیاف لباس به خوبی مراقبت می‌کند و مانع از خرابی آن‌ها حین شستشو می‌شود. برنامه‌های مختلفی برای شستشو وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به برنامه شستشوی خیلی سریع 15 دقیقه‌ای اشاره کنیم.

امکان شروع با تاخیر شستشو و قابلیت ادامه برنامه شستشو در صورت قطع و وصل شدن برق از جمله ویژگی‌های پرطرفدار و کاربردی این محصول به حساب می‌آیند که در این بازه قیمتی کمیاب است. شرکت مادیران این ماشین لباسشویی را با گارانتی 36 ماهه ضمانت می‌کند.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-73200

قیمت تقریبی: 8 میلیون و 100 هزار تومان

ارزان ترین ماشین لباس شویی

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-73200، دارای دیگ با ظرفیت 7 کیلوگرم بوده و با رتبه انرژی ++A طراحی شده است و به خانواده‌ها این اجازه را می‌دهد تا در هزینه‌های انرژی مصرفی صرفه‌جویی کنند. در این ماشین‌لباس‌شویی با در نظر گرفتن پارچه‌هایی با جنس و رنگ مختلف برنامه‌های متفاوتی طراحی شده است تا عمل شست‌و‌شو را انجام دهد. با این وجود یک مدل برنامه میکس تعبیه شده که برای شست‌و‌شوی لباس‌های مختلف کارآمد خواهد بود.

علاوه بر برنامه‌های شستشوی 15 و 45 دقیقه‌ای، امکان خشک کردن با سرعت بالا نیز فراهم شده و موتور می‌تواند با سرعت 1200 دور در دقیقه، با سرعت بالایی لباس‌ها را تحویل بدهد. به طور کلی سرعت انجام کار این کالا مناسب ارزیابی شده و می‌توانید روی آن برای مواقع حساس و ضروری حساب باز کنید.

پاکشوما ماشین لباسشویی خود را با گارانتی 24 ماهه به بازار عرضه می‌کند تا خیال خریدار از بابت سلامت دستگاه راحت باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*