قیمت دوج کوین

پیش بینی وضعیت دوج کوین در بازار ارزهای دیجیتال؛ قیمت دوج کوین بالا می‌رود یا ریزش خواهد کرد

دوج کوین همانند بسیاری از ارزهای دیجیتالی طی روزهای اخیر با افت مواجه شد، اما قیمت دوج کوین طی روزهای آینده باز هم ریزش خواهد کرد یا افزایش خواهد یافت؟

طی روزهای گذشته بسیاری از ارزهای دیجیتال به ویژه دوج کوین با افت شدیدی مواجه شدند. در واقع قیمت بیت کوین اخیرا به پایین سطح حمایتی 60 هزار دلاری رسید و قیمت اتریوم نیز به کانال 4 هزار و 100 دلار کاهش پیدا کرد. دوج کوین نیز بعد از این که به پایین میانگین متحرک نمایی 50 روزه یعنی کانال 0.2555 سقوط کرده بود، با روند نزولی شدیدی مواجه شد. قیمت شیبا اینو هم به عنوان یکی دیگر از معروف‌ترین میم کوین‌ها به پایین سطح 0.000045 رسید.

در حال حاضر حجم فروش در بازار ارزهای دیجیتالی بسیار گسترده است و در عملکرد دوج کوین نیز شاهد مورد غیر عادی نیستیم. طبق گزارش کوین مارکت کپ، دوج کوین کماکان در لیست 10 ارز دیجیتالی برتر از لحاظ ارزش قرار دارد و شیبا نیز توانسته جایگاه یازدهم را از آن خود کند.

هم‌اکنون قیمت دوج کوین از میانگین متحرک نمایی 50 روزه باقی مانده بسیار بالاتر است و از این رو در نزدیکی آن هیچ سطح دفاعی اساسی وجود نخواهد داشت. عقب‌نشینی فعلی می‌تواند برای معامله‌گران کوتاه‌مدت یک فرصت مناسب باشد، اما برای خریدهای استراتژیک به اندازه کافی قدرتمند نخواهد بود. در واقع دوج کوین برای روند صعودی باید به بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه در نمودار هفتگی برسد که این موضوع برای نزدیک شدن به سطح مقاومت بعدی در نزدیکی کانال 0.30 دلاری فرصت مناسبی را ایجاد خواهد کرد.

احتمال افت شدید قیمت دوج کوین

دوج کوین اکنون با قیمت 0.22 دلار مورد معامله قرار می‌گیرد که نسبت به روز گذشته از یک درصد افت حکایت دارد. با این وجود، بهبود قیمت این رمزارز به آسانی انجام نخواهد شد. کارشناسان علت این موضوع را فروش بیش از حد دوج کوین اعلام کردند.

برخی از کارشناسان پیش‌بینی کردند قیمت دوج کوین تا کانال 0.18 دلاری نیز کاهش پیدا خواهد کرد. در واقع طی روزهای گذشته بسیاری از فروشندگان به فروش این ارز دیجیتالی روی آوردند و به همین دلیل دوج کوین در یک روند نزولی قرار گرفته است. همچنین جلوگیری از کاهش قیمت این رمزارز بسیار دشوار بوده و به همین دلیل برخی از کارشناسان بر این باورند که حتی قیمت دوج کوین با افت 75 درصدی به 0.08 دلار خواهد رسید.

طبق اعلام کارشناسان قیمت این ارز دیجیتالی طی 24 ساعت آینده بین 0.20 تا 0.24 دلار در نوسان خواهد بود، اما یک توییت ایلان ماسک به عنوان حامی این رمزارز می‌تواند از افت آن جلوگیری کرده و قیمت آن را به شدت افزایش دهد. گفتنی است این پیش‌بینی‌ها توسط کارشناسان و طبق تحلیل تکنیکال انجام شده و نمی‌توان آنها را یک توصیه مالی برای سرمایه‌گذاری محسوب کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دنبال توکن با برنامه باشید، توکنی که با حرف یه نفر پامپ و دامپ نشه،،
    Pitbull بخرید، جامعه محور، اصلا نهنگ نداره، سوآپ اختصاصی، استخر نقدینگی قفل، ۲ درصد توکن سوزی اتوماتیک برای هر تراکنش، ۲ درصد ریوارد به هولدر برای هر تراکنش و در حال ورود به متاورس و کلی چیز دیگه، roadmap رو بخونید حتما می‌خرید نگه می‌دارید.