ایربادز هواوی FreeBuds 4

ویژگی های ایربادز هواوی FreeBuds 4 که آن را به انتخابی جذاب تبدیل می‌کنند

ایربادز هواوی FreeBuds 4 یک انتخاب ایده‌آل و جذاب برای تمام کاربران است. در ادامه با ویژگی های هدفون بی سیم فری بادز 4 آشنا می‌شویم.

در روزهایی که ایربادزها یا هدفون های بی سیم به محبوبیت زیادی بین کاربران دست پیدا کرده‌اند، شرکت هواوی محصولات جذابی را در این بخش از بازار عرضه می‌کند که با قابلیت‌ها و ویژگی‌های عالی خود، ارزش خرید بسیار بالایی دارند و به انتخابی جذاب و ایده‌آل برای کاربران تبدیل شده‌اند. هواوی فری بادز 4 – Huawei FreeBuds 4 جدیدترین ایربادز هواوی است که با پیشرفت قابل ملاحظه در تمام بخش‌ها نسبت به نسل قبلی، انتخابی هوشمندانه محسوب می‌شود.

در این مطلب قصد داریم نگاهی به ویژگی های ایربادز هواوی FreeBuds 4 بیندازیم تا ببینیم چرا فری بادز 4 یکی از جذاب‌ترین و ایده‌آل‌ترین انتخاب‌ها برای تمام کاربران و یکی از بهترین هدفون های بی سیم موجود در بازار محسوب می‌شود.

قبل از بررسی ویژگی‌ها و قابلیت‌های هواوی فری بادز 4 به این نکته اشاره کنیم که یک ایربادز زمانی به عنوان محصولی حرفه‌ای و کامل شناخته می‌شود که به همه پارامترها توجه ویژه‌ای داشته باشد و سطح بالایی از قابلیت‌های فناوری را در اختیار کاربران قرار دهد. فری بادز 4 جزو همین محصولات است که در تمام بخش‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این هدفون بی سیم  TWS یک محصول زیبا و جذاب با رنگ‌های خاص است که طیف وسیعی از فناوری‌های کاربردی را با نهایت دقت به کاربران ارائه می‌کند. به این ترتیب کاربران مختلف با نیازها و اهداف متفاوت می‌توانند این ایربادز هواوی را به عنوان انتخاب اول خود مد نظر داشته باشند.

حالا بیایید قابلیت‌ها و ویژگی های ایربادز هواوی FreeBuds 4 را با هم مرور کنیم.

مرور ویژگی های ایربادز هواوی FreeBuds 4

زیبا و راحت با طراحی Air-Like Comfort

یکی از مسائلی که کاربران را در استفاده از ایربادزها دچار مشکل می‌کند این است که سطح پوست لاله گوش پس از مدتی استفاده از ایربادز به سنگینی آن واکنش نشان می‌دهد و اذیت می‌شود. به همین دلیل بسیاری از کاربران نمی‌توانند با راحتی کامل و برای مدت طولانی از هدفون بی سیم خود استفاده کنند و پس از مدتی ممکن است خسته شوند.

ایربادز هواوی FreeBuds 4

هواوی با استفاده از سبک طراحی متوازن و بسیار سبک Air-Like Comfort، این مشکل را حل کرده است. علاوه بر راحتی فوق‌العاده، شاهد ظاهری زیبا با رنگ‌های کلاسیک و طراحی ارگونومیک داخلی و خارجی هستیم و وزن کلی هر سری هدفون فقط 4.1 گرم است. بنابراین فری بادز 4 از بیشتر رقبای موجود در بازار سبک‌تر بوده و با توجه به ساختار توزیع جرم متوازن، هیچ بخشی از گوش کاربر بار اضافه‌ای را تحمل نمی‌کنند.

هواوی با استفاده از این فناوری و این سبک طراحی، برای رساندن بهتر صداها به داخل پرده گوش کاربر نیز کار راحت‌تری داشته است. هواوی FreeBuds 4 بدون سری‌های سیلیکونی هم به خوبی داخل گوش کاربر ثابت می‌ماند و خبری از حساسیت‌های ناشی از وارد شدن فشار اضافه به گوش نخواهد بود.

راهکار جدید سیستم حذف نویز

از مهم‌ترین و جدیدترین ویژگی‌های ایربادزها، سیستم حذف نویز است که مانع از رسیدن صداهای اضافی به گوش کاربر می‌شود. بیشتر شرکت‌ها در محصولات خود از لایه اضافی سیلیکونی برای جلوگیری از ورود صداهای مزاحم محیطی به داخل مجرای گوشی کاربر بهره می‌برند، اما هواوی راهکار دیگری را بر اساس طراحی Air-Like Comfort و بدون استفاده از تطبیق‌دهنده‌های سیلیکونی برای حذف نویزهای محیطی به کار برده است که این راهکار با نام Open-Fit Active Noise Cancellation 2.0 شناخته می‌شود.

ایربادز هواوی FreeBuds 4

هواوی در طراحی بخش خارجی سری هدفون نهایت دقت را به خرج داده و شرایطی را به وجود آورده تا ایربادز تا حد ممکن با ساختار کلی گوش کاربران هماهنگ باشد. به این ترتیب با هدایت خروجی صدا از هر سری به نحو صحیح، امواج صدا با کمترین انحراف و فاصله ممکن به گوش کاربر می‌رسند.

ویژگی‌های فناوری جذاب Open-Fit ANC 2.0 به همین جا ختم نمی‌شود و با توجه به تفاوت ساختار گوش هر کاربر با دیگری، هواوی از فناوری تشخیص خودکار ساختار گوش کاربر در شکل‌دهی امواج تولیدی به داخل مجرا بهره برده است. با استفاده از این قابلیت، حالت حذف نویز مناسب گوش کاربر به صورت هوشمند تشخیص داده می‌شود و از آن برای حذف موثر نویزهای مختلف محیط استفاده خواهد شد.

صدای Hi-Res با کیفیت بالا

هواوی FreeBuds 4 یک ویژگی قابل توجه دیگر هم دارد. هواوی در این ایربادز تدبیری برای همه فرکانس‌های طیف قابل شنیدن انسان اندیشیده و با ساخت مجموعه اسپیکر چند بخشی روی همه فرکانس‌های صوت تمرکز کرده است تا در نهایت صدایی باکیفیت و یک‌دست تولید و پخش شود. هواوی در هر گوشی فری بادز 4 بخش‌های جداگانه‌ای را برای تقویت و تولید صداهای فرکانس پایین، ‌میانی و بالا قرار داده تا با توجه به محدودیت سخت افزاری، در امواج تولید شده نهایی به هیچ وجه هارمونیک مهمی از دست نرود.

ایربادز هواوی FreeBuds 4

در این راستا، یک موتور تقویت فرکانس پایین (Bass) در هر ایرباد قرار گرفته که می‌تواند کیفیت صدای بسیار خوبی را در مقایسه با محصولات دیگر تولید کند. با ایجاد لرزش بیشتر این بخش در دیافراگم صوتی، باس صدای سنگین‌تر و جذاب‌تر با عمق قابل توجه تولید خواهد شد.

درایور بزرگ 14.3 میلی‌متری LCP داینامیک در هر سری فری بادز 4 تعبیه شده تا اگر به شنیدن صدای با جزئیات بالا علاقه‌مند هستید، کیفیت بسیار جذابی را از هر سری هدفون دریافت کنید. همچنین تقویت فرکانس‌ها تا بازه 40 کیلوهرتز باعث می‌شود صداهایی بسیار دقیق را از هر ملودی پخش شده توسط دستگاه بشنوید و نواهایی متفاوت از قبل به گوش شما برسد.

علاوه بر پخش صداهایی رده‌بالا و باکیفیت، ایربادز هواوی FreeBusd 4 از میکروفون‌های دوگانه با قابلیت ضبط اچ دی برخوردار است که باعث می‌شوند با تنظیم درست حالت ورودی، صدای بسیار باکیفیت‌تر از میکروفون‌های ایربادزهای معمولی موجود در بازار را ارسال کنید. با استفاده از این میکروفون‌ها می‌توانید صدای تا فرکانس 48 کیلوهرتز را ضبط کنید. ایجاد قابلیت حذف نویزهای محیطی و تمرکز بر صدای نزدیک از دیگر ویژگی‌هایی هستند که به طور ویژه برای ولاگرها ایده‌آل خواهد بود.

کنترل‌های لمسی متنوع با آزادی عمل بیشتر

شما می‌توانید با لمس بدنه هواوی فری بادز 4، عملکردهای مختلفی را روی آن پیاده کنید و این یکی از راهکارهای بسیار مفید برای استفاده راحت‌تر از یک ایربادز است. بدنه لمسی ایربادز به نوعی نقش رابط کاربری صامت آن را ایفا می‌کند و به این ترتیب FreeBuds 4 هواوی آزادی عمل بیشتری را برای کاربران فراهم می‌کند.

شما با دو بار لمس متوالی بدنه فری بادز 4 می‌توانید به تماس‌های دریافتی پاسخ یا پایان بدهید، پخش موسیقی را آغاز یا متوقف کنید، به قطعه موسیقی قبلی یا بعدی بروید و دستیار صوتی را فرا بخوانید.

ایربادز هواوی FreeBuds 4

با کشیدن انگشت روی بدنه به بالا و پایین می‌توانید حجم صدا را افزایش یا کاهش دهید و با فشار طولانی‌تر بدنه هم حالت حذف نویز فعال یا غیر فعال می‌شود یا اقدام به رد تماس دریافتی می‌کنید. جالب‌تر این که شما می‌توانید با مراجعه به نرم افزار AI Life هواوی، هر یک از این ژست‌های حرکتی را به دلخواه خود تغییر بدهید و شخصی‌سازی کنید.

ارتباط صوتی هوشمند با سایر دستگاه‌ها

شما با استفاده از قابلیت‌های تراشه بلوتوث 5.2 نصب شده روی ایربادز هواوی FreeBuds 4 می‌توانید در کنار قابلیت‌های عملکردی، حداکثر استفاده را از آن داشته باشید. امکان اتصال همزمان و هوشمند به دو دستگاه و جابه‌جا شدن بین آنها یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌هایی است که در این بخش وجود دارد.

به عنوان مثال فرض کنید فری بادز 4 خود را به لپ تاپ متصل کرده‌اید و در حال تماشای یک فیلم هستید و در همین زمان یک تماس با گوشی هوشمند شما گرفته می‌شود؛ در این شرایط هدفون بی سیم شما پیام تماس ورودی از گوشی را دریافت کرده و دستور توقف پخش فیلم را به لپ تاپ صادر می‌کند تا بتوانید به تماس ورودی خود پاسخ بدهید و پس از آن ادامه فیلم مورد علاقه‌تان را ببینید.

همچنین انواع اطلاعات مربوط به میزان شارژ هر ایربادز یا کیس نگه‌دارنده در نرم افزار AI Life پیش روی شما قرار می‌گیرد. علاوه بر این، امکان کنترل عملکردهای ژست‌های حرکتی و جای دادن دستگاه خود با تنظیمی مناسب در پلتفرم Smart Device وجود دارد تا بتوانید بدون محدودیت با دستگاه‌های دیگر ارتباط برقرار کرده و کار کنید.

ایربادز هواوی FreeBuds 4

نتیجه‌گیری

هواوی فری بادز 4 علاوه بر ظاهر زیبا و جذاب، یک هدفون بی سیم با قابلیت‌ها و ویژگی‌های بسیار کاربردی است که برخی از قابلیت‌های آن را در مدل‌های مشابه موجود در بازار پیدا نخواهید کرد. طراحی کلاسیک با رنگ‌های زیبا و شارژدهی عالی تا 22 ساعت از دیگر ویژگی‌های جذاب این ایربادز هواوی محسوب می‌شوند و کاهش تاخیر در پخش صدا تا 90 میلی‌ثانیه نیز یک نعمت بزرگ در زمان بازی کردن یا تماشای فیلم خواهد بود. تمام این ویژگی‌ها باعث شده‌اند ایربادز هواوی FreeBuds 4 به محصولی رده بالا و حرفه‌ای و انتخابی ایده‌آل و جذاب برای کاربران تبدیل شود.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*