زنگ درب تصویری هوشمند Eufy

زنگ درب تصویری هوشمند Eufy مجهز به دو دوربین معرفی شد

در نمایشگاه CES 2022 شاهد رونمایی زنگ درب تصویری هوشمند Eufy هستیم. طراحی و داشتن دوربین دوگانه این زنگ امنیت را برای شما افزایش می‌دهد.

کمپانی Eufy در نمایشگاه CES 2022 از یک زنگ درب تصویری هوشمند مجهز به دو دوربین رونمایی کرد. طراحی منحصر به فرد این زنگ به افزایش امنیت و تشخیص کمک می‌کند. این زنگ درب تصویری هوشمند Eufy به دو دوربین عمودی مجهز شده است: یکی از آن‌ها دوربینی با رزولوشن 2K و زاویه دید ۱۶۰ درجه و دیگری دوربینی با رزولوشن 1080 پیکسل با زاویه دید ۱۲۰  درجه است.

زنگ درب تصویری هوشمند Eufy

دوربین بالایی رو به بالاست و در درجه اول چهره و بدن فرد را نشان می‌دهد، دوربین پایینی هم به سمت پایین است و چیزهایی مثل ساک و اقلامی که جلوی در قرار دارند را نشان می‌دهد. این ترکیب دوربین تصویر کامل‌تری از آنچه خارج از درب شما اتفاق می‌افتد ارائه می‌کند. این زنگ درب تصویری برای شناسایی دقیق‌تر افراد و کاهش هشدارهای اشتباه زنگ از فناوری رادار در کنار فناوری مادون قرمز استفاده می‌کند. استفاده از فناوری رادار کارایی زنگ را نسبت به زنگ‌هایی که فقط از فناوری مادون استفاده می‌کنند، ۹۵ درصد افزایش می‌دهد.

زنگ درب تصویری هوشمند Eufy همچنین دارای هوش مصنوعی است که خانواده و دوستان را از غریبه‌ها تشخیص می‌دهد و چمدان‌ها را هم شناسایی می‌کند. سیستم تشخیص هوش مصنوعی به اپلیکیشن Eufy Security کمک می‌کند تا با ارسال نوتیفیکیشن به شما بگوید چه کسی یا چه چیزی پشت درب است. این محصول جدید Eufy با باتری کار می‌کند اما قابل شارژ است و با یک بار شارژ تا ۶ ماه دوام می‌آورد. همچنین با دستورات صوتی قابل کنترل است و دستیاران آمازون و گوگل هم روی آن نصب است.

شما می‌توانید Video Doorbell Dual را به ایستگاه ذخیره سازی محلی Homebase 2 متصل کنید. Homebase 2  فضای ذخیره سازی محلی ۱۶ گیگابایتی و حداکثر ۹۰ روز ویدیوی رمزگذاری شده ارائه می‌دهد. علاوه بر این، Homebase به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به پرداخت هزینه ماهانه از درب منزل خود فیلمبرداری کنید. احتمال دارد که زنگ درب تصویری هوشمند Eufy در ۸ فوریه در آمریکا و اواخر فوریه در سراسر جهان راه اندازی شود که قیمت آن چیزی حدود ۲۶۰ دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*