تاریخ عرضه هواوی P50 پرو و P50 پاکت

تاریخ عرضه هواوی P50 پرو و P50 پاکت به بازار جهانی مشخص شد

وب‌سایت هواوی مالزی، تاریخ عرضه هواوی P50 پرو و P50 پاکت برای بازارهای جهانی را فاش کرد. این دو گوشی با سیستم عامل اندروید در سایر کشورها فروخته خواهند شد.

جولای سال گذشته هواوی از دو گوشی P50 و P50 Pro رونمایی کرد و به دنبال آن در ماه دسامبر از گوشی تاشو P50 Pocket پرده برداشت. این گوشی‌ها هم اکنون در بازار چین عرضه شده‌اند، اما قرار است دو مدل آن‌ها از چند روز دیگر، 22 دی ماه وارد بازارهای جهانی شوند.

وب‌سایت مالزیایی هواوی با انتشار چند تیزر تبلیغاتی در اکانت توییتر خود تأیید کرده که دو گوشی هواوی P50 پرو و P50 پاکت قرار است 22 دی ماه وارد بازارهای جهانی شوند. هواوی مالزی این دو دستگاه را روی وب‌سایت رسمی خودش نیز قرار داده و به معرفی مشخصات فنی و امکانات آن‌ها نیز پرداخته است. هرچند نسخه بین‌المللی هواوی پی 50 پرو به جای چیپست Kirin 9000 هواوی به چیپست اسنپدراگون 888 کوالکام مجهز خواهد بود و گوشی تاشو پی 50 پاکت هم به جای سیستم عامل هارمونی او اس هواوی، رابط کاربری اندرویدی EMUI 12 را اجرا می‌کند.

هواوی اشاره‌ای به سیستم عامل پی 50 پرو نکرده است، اما به نظر می‌رسد این گوشی هم با EMUI 12 و اندروید در بازارهای جهانی حضور پیدا کند. گفتنیست، نسخه‌ای از این دو گوشی که در وب‌سایت هواوی مالزی قرار گرفته 8 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی را ارائه می‌کند؛ این درحالیست که یک نسخه پریمیوم ادیشن از گوشی تاشو P50 Pocket با 12 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی نیز عرضه خواهد شد.