پرفروش ترین گوشی های اندرویدی 5G

لیست پرفروش ترین گوشی های اندرویدی 5G بازار منتشر شد؛ سامسونگ در صدر

سامسونگ با داشتن ۵ مدل در فهرست پرفروش ترین گوشی های اندرویدی 5G، پادشاه این بخش بازار است. اما محصولاتی از دیگر برندها مثل اوپو و شیائومی نیز در این لیست حاضر هستند.

سامسونگ یکی از نخستین کمپانی‌هاییست که گوشی‌های اندرویدی 5G را به بازار عرضه کرد. پشتیبانی از نسل پنجم فناوری‌های مخابراتی در ابتدا تنها منحصر به گوشی‌های پرچمدار بود؛ با این حال در سال‌های گذشته، سامسونگ و کمپانی‌های چینی تلاش بسیاری کردند که گوشی‌های میان رده نیز بتوانند از این تکنولوژی بهره‌مند شوند.

در حال حاضر محصولاتی نظیر گلکسی A13 5G در بازار یافت می‌شوند که علیرغم قیمت پایین، قادر به پشتیبانی از 5G هستند. تلاش‌های سامسونگ در این راستا منجر به عملکرد فوق‌العاده محصولات این کمپانی در میان گوشی‌های 5G بازار شده است؛ به طوری که نیمی از گوشی‌های حاضر در لیست پرفروش ترین گوشی های اندرویدی 5G، محصولات سامسونگ هستند! با گجت نیوز همراه باشید تا با هم به بررسی دقیق‌تر عملکرد گوشی‌سازهای اندرویدی در بازار محصولات 5G بپردازیم.

درخشش سامسونگ در لیست پرفروش ترین گوشی های اندرویدی 5G

جدیدترین داده‌های موسسه آماری Counterpoint Research حاکی از سلطه کامل کره‌ای‌ها بر بازار گوشی‌های 5G است. بر اساس اطلاعات این موسسه، در لیست ده‌تایی پرفروش ترین گوشی های اندرویدی 5G ، پنج عنوان متعلق به سامسونگ است. گوشی گلکسی A52s 5G در صدر لیست جای گرفته و عنوان پرفروش‌ترین گوشی هوشمند 5G در این ماه را به خود اختصاص داده است. این گوشی البته در شش ماه گذشته، هر ماه در این لیست حضور داشته و عملکرد بسیار خوبی را در بازارهای اروپا از خود به جای گذشته است.

در رده‌های بعدی این لیست، گوشی‌های گلکسی اس 22 اولترا، گلکسی S21 FE و گلکسی A32 5G حضور دارند. همچنین، دیگر گوشی سامسونگ که در این لیست حاضر است، گلکسی A22 5G است که رده دهم را به خود اختصاص داده است.

پرفروش ترین گوشی های اندرویدی 5G

گلکسی A22 5G

پس از سامسونگ و عملکرد خیره‌کننده خود در ماه فوریه، آنر نیز دو نماینده در این لیست دارد: گوشی‌های آنر 60 و آنر X30 که به ترتیب در رده‌های ششم و نهم جای گرفته‌اند. همچنین، در میان پرفروش‌ترین اندرویدی‌های 5G، گوشی اوپو Reno 7 5G در رده پنجم، ویوو S12 در رده هفتم و شیائومی ردمی K40 در رده هشتم قابل ملاحظه هستند.

پرفروش ترین گوشی های اندرویدی 5G

پیش‌بینی می‌شود که تسلط سامسونگ بر بازار گوشی‌های اندرویدی 5G در ماه‌های آینده بیشتر شود. این کمپانی به تازگی از دو گوشی Galaxy A53 5G و Galaxy A33 5G هم رونمایی کرده است که هر دو مشخصات فنی درخور توجهی داشته و قیمت معقولی دارند.

در این میان البته کمپانی‌های چینی و محصولات متنوعشان را نباید دست‌کم گرفت. کمپانی‌های نظیر اوپو، ویوو، شیائومی، هواوی و آنر از جمله کمپانی‌های مطرحی هستند که بزودی محصولات 5G جدیدشان را رونمایی و روانه بازار خواهند کرد. باید منتظر ماند و دید در ماه‌های آینده کدام گوشی‌های 5G قادر به فروش بیشتری خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*