تصاویر و مشخصات گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4

تصاویر و مشخصات نمایشگر، ابعاد و باتری گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 منتشر شد

با انتشار تصاویر و مشخصات گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4، اطلاعات مهمی از نمایشگر،‌ ابعاد و باتری این دو گوشی تاشو مشخص شده است.

سامسونگ در سالیان اخیر شماری از بهترین گوشی‌های تاشو را تولید کرده است اما از آنجایی که به زودی با رقبای جدیدی از اوپو، ویوو و شیائومی مواجه می‌شود، قصد دارد در یک به‌روزرسانی قابل توجه، نسل جدید تاشوهای خود را با قابلیت‌های مهمی عرضه کند. حال تصاویر و مشخصات گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 منتشر شده که حاوی اطلاعاتی از نمایشگر، باتری و ابعاد این دستگاه‌ها است.

مشخصات گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4

بنابر آخرین شایعات، گلکسی زد فولد 4 (Galaxy Z Fold 4) نسبت به گلکسی زد فولد 3 (Galaxy Z Fold 3) از نمایشگر نسبتا پهن و کوتاه‌تری برخوردار است. بنابر ادعای Ice Universe نمایشگر داخلی گلکسی Z Fold 4 از نسبت تصویر 23:9 در مقایسه با نسبت تصویر 24.5:9 گلکسی Z Fold 3 برخوردار است. حتی گفته شده که نمایشگر کاور عریض‌تر است و از نسبت تصویر 6:5 در قیاس با نسبت تصویر 5:4 زد فولد 3 بهره‌مند خواهد بود.

نمایشگر گلکسی زد فولد 4

Ice Universe همچنین مدعی شده که گلکسی زد فلیپ 4 دارای یک باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی است که اگر درست باشد می‌تواند بهبود قابل توجهی در بخش باتری این دستگاه تاشو باشد. البته که باید کمی این اطلاعات را با دیده تردید بررسی کنیم چراکه گواهی‌ها حاکی از این است که ظرفیت باتری دستگاه 3400 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. به علاوه انتظار می‌رود ظرفیت باتری گلکسی زد فولد 4 مشابه با نسل پیشین خود همان 4400 میلی‌آمپر ساعت باقی بماند.

نمایشگر گلکسی زد فولد 4

همچنین هر دو گوشی از شارژ سریع 25 واتی، شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس بهره‌مند خواهند بود و باید در بخش دوربین انتظار پیشرفت‌های قابل توجهی را داشته باشیم. گفته می‌شود Z Fold 4 دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو با زوم اپتیکال 3 برابری است. علاوه بر این انتظار می‌رود این گوشی‌ها از چیپ‌ست‌های قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس بهره‌مند باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*