ایسوس مانیتور های گیمینگ جدید خود را معرفی کرد

کمپانی ایسوس دیروز از محصولات گیمینگ جدید خود شامل دو لپ تاپ ، یک کیس و دو مانیتور رونمایی کرد.مانیتور های گیمینگ جدید ایسوس از G-Sync پیشتیبانی کرده و با نام های PG279Q با پنل WQHD و PG27AQ با پنل ۴K روانه بازار خواهند شد.در ادامه با این دو مانیتور جدید آشنا خواهیم شد.

مانیتور های گیمینگ جدیدی که ایسوس معرفی کرده، از جی-سینک انویدیا بهره می‌برند و در واقع رفرش‌ریت بسته به سرعت اجرای بازی تغییر می‌کند. هر دو محصول با برند ROG ایسوس و طراحی مشکی و قرمز ظاهر آشنایی دارند. پنل به کار رفته در هر دو مدل IPS است  و قطر ۲۷ اینچی دارد. بنابراین نه تنها گیمرها بلکه گرافیست‌ها و طراحان هم از زاویه دید و دقت رنگ عالی آن رضایت کامل خواهند داشت.

مدل PG279Q پنل WQHD با رفرش‎‌ریت ۱۴۴ هرتزی دارد و لذا رزولوشن آن پایین‌تر از PG27AQ مجهز به پنل ۴K است. البته مدل ۴K رفرش‌ریت ۶۰ هرتزی دارد.

asus-gaming-monitor-1

ایسوس رفرش‌ریت PG279Q در ترکیب با کارت گرافیک‌های GTX 960 و مدل‌های سریع‌تر را به ۱۶۵ هرتز افزایش داده و در حقیقت دکمه‌ای برای تغییر رفرش‌ریت روی مانیتور تعبیه کرده است.

مدل رزولوشن بالای PG27AQ ایسوس یک مزیت دیگر هم دارد و آن پشتیبانی از عمق رنگ ۱۰ بیتی است. نسبت کنتراست ۱ به ۱۰۰۰ و زمان پاسخ‌گویی ۴ میلی‌ثانیه برای تغییر از رنگ خاکستری به سفید و بالعکس دو مشخصه‌ی دیگر این نمایشگرهاست.

تکنولوژی Ultra Low Motion Blur یا به اختصار ULMB انویدیا در مدل سریع‌تر پیاده‌سازی شده و در نتیجه ماتی تصویر حین حرکت سریع بسیار کم خواهد بود.

قیمت ASUS PG279Q در آمریکا ۸۰۰ دلار و قیمت مدل دیگر نامشخص است.

منبع : anandtech

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*