اپلیکیشن سفرمارکت

چطور با اپلیکیشن سفرمارکت اقدام به اجاره ویلا کنیم؟

دسته خاصی از سفرها هستند که برای یک تجربه لذت‌بخش بهتر است یک ویلا اجاره کنید و زمان خود را در ویلا بگذرانید. حال در این مطلب ما قصد داریم ببینیم چطور با اپلیکیشن اقدام به اجاره ویلا کنیم؟ سفرمارکت امکانات زیادی را در اپلیکیشن خود فراهم کرده است که اجاره ویلا یکی از آن‌هاست. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با فرایند اجاره ویلا آشنا شویم. شما می‌توانید انواع ویلا را مانند ویلا کردان با مراجعه به اپلیکیشن و یا سایت سفرمارکت اجاره کنید.

چرا با اپلیکیشن سفرمارکت اقدام به اجاره ویلا کنیم؟

دلیل این موضوع این است که در صورت استفاده از این اپلیکیشن، دیگر لازم نیست تا ده‌ها اپلیکیشن سفر را دانلود کنید تا ارزانترین ویلا را خریداری کنید. با اپلیکیشن سفرمارکت، همه ی اپ‌های سفر را یکجا خواهید داشت. علاوه بر این موضوع، استفاده از این اپلیکیشن مزایای دیگری نیز دارد:

قیمت‌های ویژه

قیمت‌های ویژه با تخفیف‌های وسوسه انگیز، فقط در اپلیکیشن سفر مارکت قابل خرید هستند.

گلچین

با دانلود اپلیکیشن سفرمارکت دیگر نگران این نیستید که کجا و چه زمان و چگونه بروید. گلچین سفر در اپلیکیشن موجود است.

اطلاع رسانی

با نصب اپلیکیشن سفرمارکت هیچ تخفیف و یا جشنواره فروشی را از دست نخواهید داد.

هر ماه یک موتور برقی

با دانلود و نصب اپلیکیشن موبایل سفرمارکت، می‌توانید در قرعه کشی ماهانه یک موتور برقی شرکت کنید.

وسوسه نارنجی

استفاده از تخفیف‌های ساعتی ویژه برای رزرو هتل، بلیط هواپیما و تور فقط در اپلیکیشن سفرمارکت امکان پذیر است.

نحوه استفاده از اپلیکیشن سفرمارکت برای اجاره ویلا

برای استفاده از این اپلیکیشن، ابتدا وارد سایت سفرمارکت می‌شوید و به پایین صفحه می‌روید. در آنجا تیتری تحت عنوان اپلیکیشن سفرمارکت مشاهده می‌کنید. در مقابل این تیتر روی اطلاعات بیشتر کلیک کنید. در صفحه‌ای که باز می‌شود لینک‌های دانلود اپلیکیشن از بازار، گوگل پلی، چارخونه و غیره موجود است. همچنین لینکی برای دریافت این اپلیکیشن مخصوص کاربران ios نیز مشاهده می‌شود. بر روی یکی از این لینک‌ها کلیک کرده و اپلیکیشن را دریافت می‌کنید. پس از دریافت اپلیکیشن، صفحه‌ای مطابق شکل زیر باز می‌شود که از شما می‌خواهد وارد شوید یا ثبت نام کنید.

اپلیکیشن سفرمارکت

پس از ورود، به صفحه اصلی اپلیکیشن به شکل زیر هدایت می‌شوید. برای اجاره ویلا باید گزینه اقامتگاه را انتخاب کنید.

سپس یک صفحه مطابق شکل زیر برای شما باز می‌شود که باید اطلاعات خود را در فیلترهای آن وارد کنید. این اطلاعات شامل زمان سفر، مقصد و تعداد نفرات است.

در این مثال ما اجاره ویلا در کیش را در نظر گرفتیم و کیش را اتخاب کردیم.

اپلیکیشن سفرمارکت

پس از انتخاب کیش و تعداد نفرات، جستجو را می‌زنیم و به صفحه زیر منتقل می‌شویم:

همانطور که می‌بینید انواع ویلاها با قیمت‌های مختلف قابل مشاهده هستند و دیگر نیازی به جستجو در تک به تک وبسایت‌ها ندارید. پس از آن که یک ویلا را انتخاب کردید بر روی مشاهده و رزرو کلیک کنید.

در این بخش شما امکانات ویلا، شرایط کنسلی و سایر موارد را مشاهده میکنید و در صورت قطعی بودن اجاره، بر روی مشاهده و خرید کلیک می‌کنید. به همین سادگی! در مرحله نهایی نیز برخی اطلاعاتی که از شما خواسته می‌شود را وارد می‌کنید و رزرو خود را نهایی می‌کنید.

مزایای اجاره ویلا از سفرمارکت

اجاره ویلا و سوئیت این روزها بخش جدایی ناپذیر سفر عده زیادی از گردشگران و مسافرانی شده است که سبک متفاوتی از سفر و اقامت را تجربه می‌کنند. امروزه شمار بیشتری از مسافران به دنبال اجاره ویلا شمال هستند و دلایل خاص خود را هم دارند. البته پیدا کردن یک ویلا خوب در شمال یا رزرو سوئیت کار آسانی نیست و نیاز به شناخت و بررسی بیشتری دارد. اگر شما هم از آن گروه از کسانی هستید که دوست دارید در سفر خود، به جای اقامت در هتل، ویلا اجاره بکنید یا در یک سوئیت ساکن بشوید پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با ما همراه شوید تا با خدمات سفرمارکت آشنا شوید.

ایران کشوری چهار فصل با اقلیم‌های متعدد است. در نتیجه سفر در آن در طول سال جریان دارد و در هر گوشه از کشور هم جاهایی برای دیدن و لذت بردن وجود دارند. پس طبیعی است که اقامتگاه‌هایی در اشکال مختلف برای سلیقه‌های گوناگون در سرتاسر کشور پدید آمده باشد. ولی طبیعتا برخی مناطق، مخاطبان و مسافران بیشتری دارند. مثلا استان‌های شمالی، از پرمسافرترین نقاط کشور هستند. در نتیجه اجاره ویلا و سوئیت در شمال کشور طرفداران زیادی دارد. البته هر کدام برای مسافرانی با سلایق و سبک متفاوت سفر مناسب است. این موضوع در نقاط دیگر کشور به اشکالی متفاوت بروز می‌کند. مثلا در نقاط کویری و جنوبی، سوئیت‌ها بیشتر از ویلاها و هتل‌ها خودنمایی می‌کنند.

همانگونه که پیش‌تر هم گفتیم، اجاره ویلا و سوئیت مخصوص دو گروه متفاوت از گردشگران با سلایق و اولویت‌های متفاوت است. در نتیجه در زمان انتخاب ویلا در شهر مورد نظر یا یک سوئیت، معیارهای مختلف برای انتخاب مطرح می‌شوند. مثلا اگر شما بخواهید یک ویلا شمال اجاره کنید، احتمالا به این فکر می‌کنید که این ویلا چه قدر با ساحل یا جنگل فاصله دارد؟ دسترسی آن به مراکز رفاهی مثل رستوران، سوپرمارکت و جاهای دیدنی چه قدر است؟ کدام جاده‌ها از نزدیکی این ویلا عبور می‌کنند؟ و غیره.

حال، امروزه ما خیلی از کارهایمان را به صورت آنلاین انجام می‌دهیم. از جمله پرداخت کرایه ویلا یا سوئیت. صرفا خود فرایند رزرو این اقامتگاه‌ها هم نیست که به وسیله اینترنتی شدن، سریع‌تر و آسان‌تر شده است. بلکه خود فرایند انتخاب و تصمیم‌گیری در فضای وب، مزایایی به همراه دارد. مهم‌ترین آن، بررسی و دیدن دیدگاه‌های دیگران و بازخوردهایشان است. مثلا فرض کنید قصد سفر به شمال را دارید و می‌خواهید درباره اجاره ویلا شمال مطالعه بکنید. گشتن در اینترنت به شما کمک می‌کند تا میزان رضایت نسبی مسافران از یک ویلا یا سوئیت را متوجه شوید.

ولی پلتفرم‌ها و سایت های کرایه ویلا و سوئیت بی‌شمار هستند و هر کدام هم تخفیف‌ها و قیمت‌های ویژه خود را دارند تا مخاطبان بیشتری را جلب کنند! پس چه طور می‌توان بهترین و ارزان‌ترین ویلا یا سوئیت را میان این همه گزینه پیدا کرد؟ راه حل استفاده از یک بازار مجازی اجاره ویلا و سوئیت، یعنی سفرمارکت است. سفرمارکت با دو روش به شما کمک می‌کند تا بهترین و ارزانترین انتخاب ویلا و سوئیت را داشته باشید.

ابتدا این که سفرمارکت به عنوان یک بازار یا موتور جستجو، همه قیمت‌های عرضه شده در بازار توسط وب سایت‌های اجاره دهنده ویلا یا سوئیت را در یک جا گردآوری کرده و به شما نمایش می‌دهد. در نتیجه برای پیدا کردن ارزانترین و بهینه ترین نرخ اجاره ویلا یا سوئیت نیازی ندارید در بین ده‌ها سایت جستجو کنید.

دومین کارآمدی سفرمارکت این است که به عنوان یک بازار، یکی از پرمخاطب‌ترین پلتفرم‌های کرایه ویلا و سوئیت است و همین موجب شده سطح چشمگیری از بازخوردها و دیدگاه‌ها از مشتریان و مهمانان این اقامتگاه‌ها گردآوری بشود. این پدیده در بهتر شدن تصمیم گیری برای پیدا کردن بهترین سوئیت یا ویلا بسیار کمک کننده است. پس اگر به دنبال اجاره ویلا در کردان، شمال، دماوند، لواسان و هر جای دیگری هستید، از جستجو در سفرمارکت غافل نشوید.

چطور با سفرمارکت ویلا اجاره کنیم؟

استفاده از سفرمارکت بسیار ساده است. کافی است شهر مورد نظر برای سفر، تاریخ تقریبی اقامت و نوع اقامتگاه مد نظرتان را مشخص بکنید. با یک جستجوی ساده، همه عرضه کنندگان ویلا و سوئیت که به صورت آنلاین در حال ارائه خدمات هستند را یکجا می‌توانید ببینید و بهترین قیمت و گزینه را به آسانی و در کم‌ترین زمان انتخاب کنید. با توجه به بازار بودن سفرمارکت، شما پس از انتخاب عرضه کننده اقامتگاه، مستقیم به آن سایت هدایت می‌شوید و بدون هیچ واسطه و هزینه اضافه‌ای، اجاره ویلا از سفرمارکت را انجام خواهید داد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*