رنجرور SV کارمل ادیشن

رنجرور SV کارمل ادیشن؛ الماس متحرک بریتانیایی‌ها با قیمت 345 هزار دلار

رنجرور SV کارمل ادیشن، یک شاسی بلند لاکچری با ظاهری مجلل است که قیمت آن به بیش از 345 هزار دلار می‌رسد. اما چه چیزی Range Rover SV Carmel Edition را تا این اندازه گران قیمت کرده است؟ در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم.

رنجرور 2023، بدون شک یکی از بهترین و کامل‌ترین شاسی بلندهای جهان است که قیمت نسخه LW آن (بزرگ‌ترین نسخه با ظرفیت 8 نفر) از 218 هزار دلار شروع می‌شود. حال فرض کنید که این برند بریتانیایی قصد داشته باشد تا این نسخه را بهتر و کامل‌تر از همیشه کند. رنجرور SV کارمل ادیشن حاصل این فرضیه است!

معرفی رنجرور SV کارمل ادیشن

رنجرور SV کارمل ادیشن

اجازه دهید در همین ابتدای کار بگوییم که این خودرو فقط در 17 نسخه و در آمریکای شمالی به فروش خواهد رسید پس می‌دانیم که با یکی از کلکسیونی‌ترین رنج روورهای جهان طرف خواهیم بود که قیمت آن تقریبا با رولز رویس کولینان یکی است.

رنجرور SV کارمل ادیشن

رنج روور SV کارمل بر اساس نسخه LW (Long Wheelbase) (یا همان نسخه‌ای که فاصله محوری بیشتری را دارد) ساخته شده است که فرمت کابین آن به صورت 2+2 خواهد بود (یعنی 4 سرنشینه) و کنسول داشبورد تا ردیف دوم امتداد پیدا می‌کند. همچنین میزهای تاشو برقی به همراه صندلی‌های تمام برقی با ماساژور و تنظیم 12 نقطه‌ای به همراه استراحت گاه‌ پا هم در کابین رنجرور SV Carmel Edition حضور دارند.

رنج روور Carmel Edition

به علاوه بد نیست بدانید که این صندلی‌ها از همان روکش‌هایی بهره می‌برند که در کابین جت‌های خصوصی یافت می‌شوند و کنسول وسطی هم با روکشی از سرامیک و شیشه‌ای، انتهایِ جهان لاکچری بودن را به پیش روی شما می‌آورد. در همین راستا باید اشاره کنیم که تمام نسخه‌های رنجرور SV کارمل ادیشن با عددی بین 1 تا 17 شماره گذاری می‌شوند که میزان خاص بودن آن‌ها را چند برابر می‌کند.

رنجرور SV کارمل ادیشن

در ادامه به چهره‌ی رنجرور رنجرور SV Carmel Edition می‌رسیم که با رنگ ساتین برنز و رینگ‌های غول پیکر الماسی با ابعاد 23 اینچ و رنگ مشکی و کرومی، حسابی دلبری می‌کند.

رنجرور SV کارمل ادیشن

اما چه موتوری وظیفه‌ی به حرکت در آوردن آن را بر عهده دارد؟ در زیر کاپوت با یک پیشرانه 8 سیلندر خورجینی تویین توربو شارژ با حجم 4.4 لیتری طرف هستیم که یکی از شاهکاری‌های همکاری این برند با BMW محسوب می‌شود و می‌تواند 523 اسب بخار را تولید کند. وظیفه انتقال این نیرو به سیستم محرک AWD هم بر عهده گیربکس اتوماتیک 8 سرعته قرار دارد.

حال باید ببینیم که لندرور دیفندر 130 هم در جواب این شاسی بلند پرچمدار، کاری انجام خواهد داد یا خیر!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*