دنا گازسوز در نمایشگاه تحول صنعت خودرو

نمایش دنا گازسوز با قابلیت پیمایش 400 کیلومتر در نمایشگاه تحول صنعت خودرو

دنا گازسوز در نمایشگاه تحول صنعت خودرو به نمایش گذاشته شد. این سدان تولید داخل توانایی تولید قدرت 170 اسب بخار و پیمایش 400 کیلومتر را دارد.

به تازگی طی نمایشگاه تحول صنعت خودرو خودروهای مختلفی از چندین شرکت حضور پیدا کرده‌اند؛ از تارا برقی، سایپا SP90 و نمونه اولیه ال 90 ایرانی گرفته تا کی ام سی J7، چری آریزو 5 برقی و تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید. یکی دیگر از محصولات ایران خودرو که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده، دنا گازسوز است. شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو یا ایپکو این اتومبیل را با هدف ارائه شعاع حرکتی بالا و در عین حال کاهش آلایندگی توسعه داده است.

مشخصات فنی سدان گازسوز ایران خودرو

دنا گازسوز در نمایشگاه تحول صنعت خودرو

این نسخه از سدان داخلی دنا مجهز به پیشرانه‌ای 1.7 لیتری است که خروجی آن در دور موتور 5500 به 170 اسب بخار می‌رسد و توانایی تولید گشتاور 250 نیوتون‌متر از دور موتور 2200 تا 4500 را هم دارد. در مقایسه با دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک، قدرت این خودروی گازسوز 20 اسب بخار و گشتاور آن 35 نیوتن‌متر افزایش پیدا کرده است.

با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط ایران خودرو، این خودرو از لحاظ شعاع حرکتی هم مشتریان را راضی می‌کند. این نسخه دنا با یک بار سوخت‌گیری از گاز سی‌ان‌جی می‌تواند مجموعا مسافت 400 کیلومتر را طی کند و این شعاع حرکتی آن به طور مداوم مورد تاکید قرار گرفته است.

دنا گازسوز در نمایشگاه تحول صنعت خودرو

نکته دیگری که باید به آن توجه داشت، میزان انتشار آلایندگی دنا گازسوز و سازگاری آن با محیط زیست است. بنا به برآوردهای صورت گرفته، این سدان تولید داخل در هر کیلومتر 120 گرم دی‌اکسیدکربن منتشر می‌کند. ضمن این که استاندارد آلایندگی یورو 4 را دریافت کرده است.

در نمایشگاه تحول صنعت خودرو خودروهای متعدد دیگری نمایش داده شده‌اند و از اینجا می‌توانید به تمامی مطالب مربوط به آن دسترسی پیدا کنید. در ادامه می‌توانید شاهد تصاویر بیشتری از دنا گازسوز در نمایشگاه تحول صنعت خودرو باشید.

تصاویر مدل دنا گازسوز