اپل در حال کار بر روی یک آیفون ۴ اینچی جدید با تراشه A8

روز به روز گمانه زنی‌ها برای عرضه یک آیفون جدید با صفحه نمایش ۴ اینچی بیشتر می‌شود. از آخرین باری که اپل یک آیفون ۴ اینچی را معرفی کرد ۲ سال می‌گذرد، آیفون ۵s و آیفون ۵c این دستگاه‌ها بودند. مطمئنا صفحه نمایش‌های ۴ اینچی طرفداران خاص خود را دارد. حال یک خبر خوش برای علاقمندان به این سایز صفحه نمایش داریم.گفته می شود که اپل در حال کار بر روی یک آیفون ۴ اینچی جدید با تراشه A8 می باشد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط وبلاگ ژاپنی Mac Otakara که سابقه خوبی در پیش بینی مرتبط با محصولات آینده اپل دارد ، آیفون جدیدی در حال تولید می‌باشد. بر اساس گزارش منتشر شده این آیفون علاوه بر صفحه نمایش ۴ اینچی خود، دارای تراشه A8 اپل (در آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس استفاده شده بود)، دوربین فیس تایم اچ‌دی بهبود یافته، بلوتوث ۴٫۱ و وای فای ۸۰۲٫۱۱ac می‌باشد. در حقیقت باید این آیفون جدید ۴ اینچی را نسل ارتقا یافته آیفون ۵S دانست، هر چند که مشخص نیست این دستگاه دارای بدنه فلزی است یا بدنه پلاستیکی! (در خبر قبلی که از طرف مینگ-چی کو منتشر کردیم این دستگاه دارای بدنه فلزی خواهد بود)

البته چند روز پیش اخباری در فضای وب مبنی بر عرضه آیفون ۴ اینچی در نیمه دوم منشر شد که بر خلاف این خبر فعلی است. با این خبرهای متناقض نمی‌توان نتیجه گیری محکمی در این رابطه داشت. همچنین نام این دستگاه مشخص نیست، اپل می‌تواند نام آن را آیفون ۶c بگذارد تا با آیفون ۶s و ۶s پلاس که نسخه‌های پیشرفته‌تری هستند متمایز باشد، اما این تنها یک فرض است.

باید توجه داشته باشید که تمامی این اخبار منتشر شده به طور ۱۰۰ تضمین شده نیستند و تا روز معرفی محصول توسط خود اپل نمی‌توان هیچ چیز را به طور قطعی تایید کرد.

در اوایل سال جاری میلادی، مارتین هاجکت که طرح‌های مفهومی زیادی را پیرامون دستگاه‌‌های اپل منتشر می‌کند، یک طرح مفهومی از آیفون ۶c ارائه داد که در کنار آیفون ۶s و آیفون ۶s  پلاس در تصاویر زیر قابل مشاهده هستند.

منبع : ۹to5mac

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. هرچه باشه بهتر از کپی کاری سامسونگه یاهنگ کردن اندروید

  2. گوشی چهار اینچی تو این زمونه؟
    بیشتر شبیه مسخره کرنه مردمه.
    البته، تو گوش مردم هم بزنه، بازم طرفداراش کم نمیشن