فرمول یک سنگاپور 2022 ؛ جایگاه اول در دست وزیر دفاع مکزیک + ویدیو

فرمول یک سنگاپور 2022 در پیست خلیج مارینا در حالی با پیروزی سرجیو پرز از تیم ردبول به پایان رسید که شرایط آب و هوایی، حسابی زمین را خیس کرده بود! در ادامه با تصادف‌های هیجان انگیز Singapore F1 Grand Prix 2022 همراه خواهیم بود.

پیست خلیج مارینا سنگاپور با بارش شدید باران در دورهای تمرین، تایم گیری و حتی روز مسابقه، حسابی شرایط لغزنده‌ای داشت و کار رانندگان را چند برابر سخت‌تر کرده بود. در ادامه می‌توانید مهم‌ترین اتفاقات این مسابقه را در قالب ویدیو هایلایت‌های رقابت F1 سنگاپور 2022 تماشا کنید.

جدول امتیازات و جایگاه رانندگان پس از فرمول یک سنگاپور 2022

سرجیو پرز از تیم ردبول با کسب جایگاه اول در رقابت فرمول یک سنگاپور 2022، دقیقا 25 امتیاز شیرین را به تیم خود هدیه داد و هم تیمی او یعنی مکس ورشتپن هم که به دلیل «کمبود سوخت برای آزمایش نمونه گیری»، دور سریع خود در روز تایم گیری را از دست داده بود و از جایگاه هشتم رقابت را استارت زد، در انتهای رقابت به رتبه‌ای بالاتر از هفتم دست پیدا نکرد. همچنین باید اشاره کنیم که طرفداران فرمول یک برای دفاع‌های عجیب و خطرناک سرجیو پرز و مکزیکی بودن او، لقب «وزیر دفاع مکزیک» را به راننده‌ی مکزیکی ردبول داده‌اند.

سرجیو پرز با کاپ پیروزی رقابت F1 سنگاپور 2022

چارلز لکلرک هم با کسب جایگاه دوم در انتهای مسابقه F1 پیست خلیج مارینا 2022 در کشور سنگاپور، فعلا تنور قهرمانی را داغ نگه داشته است. بیشتر از این به اتفاقات دنیای فرمول یک نمی‌پردازیم چرا که حال ما هم مثل شما خراب است!

مسابقه بعدی فرمول یک فصل 2022 در تاریخ 17 مهر ماه (بدون تاخیر یعنی یک شنبه هفته آینده) در پیست سوزوکا ژاپن برگزار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*