ایسوس زنفون زوم معرفی شد؛ ۴ گیگابایت رم و زوم اپتیکال ۳X

ایسوس موفق شده به خوبی توجه مردم را در ماه ژانویه و در آستانه نمایشگاه CES به معرفی زوج زنفون ۲ جلب کند. قدرتمند ترین گوشی این کمپانی ۴ گیگابایت رم دارد. و البته هنوز هم قیمت مناسبش میتواند کسانی که نمی‌خواهند هزینه زیادی برای گوشی صرف کنند را به خود جذب می‌کند. در کنار زنفون ۲، ایسوس چندین دستگاه از زنفون زوم ارائه کرده است که به تازگی یکی از جدیدترین آنها در چین معرفی شد.

این شرکت در رابطه با ایسوس زنفون زوم شایعات زیادی منتشر کرد. مشخصات گوشی زنفون زوم در ماه نوامبر توسط TENAA تایید شده و اکنون مدیر عامل این شرکت خلاصه ای از مشخصات آن را عنوان کرده است. در هر صورت، زنفون زوم صفحه نمایش ۵.۵ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰P همراه با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸/۶۴ گیگابایت حافظه داخلی آمده است. این گوشی هوشمند به پردازنده ی چهار هسته ای اینتل Atom Z3590 و در کنار آن به پردازنده ی گرافیکی PowerVR G6430 مجهز شده است. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت این گوشی قرار گرقته است که زوم اپتیکال ۴x و زوم دیجیتال ۱۲x را ارائه میدهد. همچنین دکمه ی فیزیکی برای دوربین در نظر گرفته شده است و در نهایت باید گفت این گوشی به باتری ۳.۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است.

ایسوس جزئیات زیادی را در مورد دوربین این گوشی افشا نکرده است. اما با توجه به اینکه دوربین ویژگی اصلی زنفون زوم به حساب می‌آید می‌توان پیش بینی کرد که با عملکرد بسیار خوبی در این زمینه رو به رو خواهیم شد.  باید دید که زنفون زوم با توجه به سنسور قدرتمند پاناسونیک تا چه حد در زمینه گرفتن عکس و پردازش آن موفق عمل خواهد کرد.

در رابطه با قیمت گذاری، این گوشی در دو نسخه ی ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت در دسترس خواهد بود. نسخه ی ۶۴ گیگابایتی این گوشی   ۴۳۳ دلار قیمت دارد، در حالی که مدل دوم، ۴۹۵ دلار قیمت گذاری شده است. ایسوس تا کنون تاریح دقیق عرضه ی این گوشی را منتشر نکرده است اما انتظار می‌رود به زودی در دسترس قرار بگیرد.

منبع: androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*