جذاب ترین نمایش های جیمخانا از Ken Block

مجموعه از جذاب‌ترین دریفت های کن بلاک با بالاترین کیفیت + ویدیو

کن بلاک افسانه‌ای متاسفانه دیگر در بین ما نیست اما دریف های هیجان انگیز او، همیشه در یاد ما باقی خواهد ماند. پس با 14 مورد از جذاب ترین ویدیوهای نمایشی Ken Block، یاد او را گرامی می‌داریم.

دنیای موتور اسپرت در هفته گذشته، یکی از الماس‌های خود را از دست داد و کن بلاک دوست داشتنی، یکی از ماهرترین راننده‌های جهان در رشته دریفت، طی تصادف با اسنوموبیل خود، برای همیشه از دنیا رفت. به پاس تمام زحمات و سختی‌هایی که او در راه توسعه و پیشرفته رشته ورزشی دریفت انجام داده است، قصد داریم تا بهترین نمایش های دریفت کن بلاک را گرد هم آوریم و تماشا کنیم.

بهترین دریفت های کن بلاک

پس بدون توضیح اضافه به سراغ ویدیو مطلب می‌رویم و ابتدا با گلچینی از کارهای کن بلاک، کار خود را شروع می‌کنیم و سپس به صورت مفصل، تمام ویدیوهای او را تماشا خواهیم کرد (توجه کنید که فعال بودن نرم افزارهای تغییر ip شاید مانع پخش ویدیوها شوند).

بهترین و خاطره انگیزترین دریفت های نمایشی از کن بلاک افسانه‌ای

قبلا با بیوگرافی و داستان زندگی کن بلاک و فعالیت حرفه‌ای او در دنیای موتور اسپرت آشنا شدیم. امروز به طور انحصاری قصد داریم تا 13 مورد از هیجان انگیزترین دریفت‌های کن بلاک طی سال‌های گذشته را تماشا کنیم.

نمایش‌های دریفت کن بلاک در سری جیمخانا (Gymkhana)

جیمخانا یک یا Gymkhana Practice

سال 2008 را می‌توان سرآغاز و شروع حرفه‌ای کن بلاک در رشته دریفت نمایشی دانست. کن بلاک در اولین ویدیو از سری جیمخانا با نام “Gymkhana Practice”، خودرو سوبارو ایمپرزا WRX STI خود را به میدان آورد و 16 میلیون بازدید را به کانال یوتیوب گروه خود تزریق کرد. جالب است بدانید که سوبارو Imperza WRX STI برخلاف قدرت 530 اسب بخاری خود، یکی از ضعیف‌ترین ماشین‌های کن بلاک به حساب می‌آید.

جیمخانا 2 با نام Informercial

موفقیت جیمخانا پرکتیس و «افتتاح خط تولید لباس‌های انحصاری کن بلاک»، باعث شد تا پروژه “Gymkhana 2” شکل بگیرد. سوبارو ایمپرزا WRX STI با قدرت 570 اسب بخار و 900 نیوتن متر گشتاور در جیمخانا 2، تقریبا 60 میلیون بازدید را کسب کرد.

دریفت جیمخانا 3 با کن بلاک و فورد فیستا 650 اسب بخاری

داستان فورد، کن بلاک و دریفت تقریبا از جیمخانا 3 شروع شده است. فورد فیستا کن بلاک با 650 اسب بخار قدرت و تقریبا 900 نیوتن متر گشتاور خود می‌توانست در کمتر از 1.9 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. همچنین کن بلاک در جیمخانا 3 برای اولین بار در رزومه حرفه‌ای خود، دریف بر روی شیب 51 درجه را به انجام داد.

نمایش دریفت جیمخانا 4 در استودیو یونیورسال

کن بلاک در پروژه جیمخانا 4 بیشتر یک اثر سینمایی را ارائه داد. Gymkhana 4 با هنرنمایی فورد فیستا و استودیو یونیورسال پیکچرز ثبت شده است و بازدید آن تقریبا به 35 میلیون می‌رسد.

جیمخانا 5 با دریفت و پرش Ken Block از خیابان‌های سان فرانسیسکو

پرواز و دریفت کن بلاک با فورد فیستا 650 اسب بخاری بر فراز خیابان‌های سان فرانسیسکو آمریکا! قسمت پنجم Gymkhana به حق یکی از شگفت انگیزترین نمایش‌های کن بلاک را به تصویر می‌کشد و جای تعجبی هم ندارد که 115 میلیون بازدید داشته باشد.

جیخانا 6 با توپ بازی کن بلاک

پیست و مسیر پروژه جیمخانا 6 به طور کامل و به صورت انحصاری برای اجرای دریفت کن بلاک آماده شده بود. پروژه Gymkhana 6 با هنرنمایی فورد فیستا ST با قدرت 650 اسب بخار به یکی از شگفت انگیزترین‌های دنیای دریفت تبدیل شد.

جیمخانا 7 و اولین حضور فورد موستانگ 850 اسب بخاری

کن بلاک در سال 2014 تصمیم گرفت تا با نمایش Gymkhana 7 ، قفل دنیای دریفت را بشکند و با فورد موستانگ معروف خود وارد خیابان‌های لس آنجلس شد. این هیولای AWD با توانی بیش از 850 اسب بخار، به اسب وفادار Ken Block تبدیل شده بود و در نمایش‌های دریفت او در آینده هم حضور داشت.

جیمخانا 8 و گرد و خاک دریفت کن بلاک در شهر دبی

شهر دبی به میعادگاه ماشین‌ بازها معروف است و حتما شما هم نمایش‌های عجیب جوان‌های عرب با ماشین‌های تویوتا را بارها دیده‌اید. نمایش‌هایی که بازیگران آن‌ها معمولا تا یک قدمی چپ کردن پیش می‌روند اما دوباره به مسیر خود بازمی‌گردند!

جذاب ترین نمایش های جیمخانا از Ken Block

کن بلاک با فورد فیستا RX3 AWD خود به شهر دبی سفر کرد تا نمایش «دریفت دونات» خود را با یکی از همین ماشین‌های عجیب و غریب عربی انجام دهد.

پروژه نمایشی جیمخانا 9 و سقوط در آب!

کن بلاک با فورد فیستا 650 اسب بخاری خود به یکی از کارخانه‌های نیمه تعطیل آمریکا سفر کرد تا شاید یکی از مهیج‌ترین نمایش‌های دریفت خود را ثبت کند. او در پروژه Gymkhana 9 حتی تا یک قدمی سقوط در آب هم پیش رفت!

جیمخانا 10 و ادای احترام به ده سال هیجان و لاستیک سوزاندن

کن بلاک در دریفت جیمخانا 10 تقریبا یک تور جهانگردی را آغاز کرد؛ چرا که این پروژه، به نوعی آخرین ویدیو از سری Gymkhana است. او در این نمایش، دریفت روی رینگ را هم به تصویر کشید تا یکی از عجیب‌ترین‌های دنیای Drift را ثبت کرده باشد.

دریفت کن بلاک در کوه های راکی در پروژه Climbkhana One: Pike Peak

فورد موستانگ کن بلاک از ویدیوهای قبلی را به یاد دارید؟ این هیولای وحشی در پروژه دریفت کلیمبخانا وان به لطف دو توربو شارژر جدید و قوی‌تر، حالا 1400 اسب بخار را به راننده خود هدیه می‌داد. کن بلاک در این قسمت، واقعا با مرگ دست و پنجه می‌کرد و حتی تا یک قدمی پرت شدن از دره هم پیش رفت!

دریفت Ken Block در کوه های تیانمن چین در پروژه Climbkhana Two: Tianmen Mountain

کار کن بلاک با فورد تمام نشده است و او در پروژه کلیمبخانا 2 با وانت فورد F150 مدل 1977 تیونینگ شده خود، بیش از 900 اسب بخار قدرت و 1300 نیوتن متر گشتاور را به کوه‌های ساکت و آرام چین تزریق می‌کند.

نمایش کن بلاک در لاس وگاس با نام الکتریکخانا

از نام این نمایش تقریبا مشخص است که با چه چیزی سر و کار داریم. کن بلاک در نمایش دریفت Electrikhana با آئودی اس 1 هونی ترون برقی خود به لاس وگاس سفر کرد تا یاد و خاطره‌ای از خودرو افسانه‌ای آئودی کواترو در رشته رالی را به اهالی لاس وگاس هدیه دهد. این نمایش با حضور نسخه اورجینال آئودی Quadro، حسابی داغ شده بود.

بهترین دریفت های کن بلاک

همچنین باید گفت که متاسفانه پروژه الکتریکخانا، آخرین نمایش دریفت کن بلاک به حساب می‌آید و او در این پروژه، یکی از هیجان انگیزترین و دیدنی‌ترین «حرکات ورود معکوس» خود را اجرا کرد. حرکت «ورود معکوس» یا همان “Reverse Entry” به حالتی گفته می‌شود که بخش انتهایی خودرو، زودتر از بخش جلویی آن به پیچ وارد شود؛ آن هم در حالت دریفت کشیدن!

نمایش دریفت کن بلاک در شهر لندن به همراه بازیگر سریال فرندز

مت لبلانک، بازیگر نقش جویی در سریال فرندز، مدتی را هم در قامت مجری برنامه تخته گاز به تلویزیون آمد اما به عقیده بسیاری از افراد، هیچ وقت به محبوبیت مجری‌های دوست داشتنی برنامه Top Gear دست پیدا نکرد. به هر حال باید قبول کنید که جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچار هموند، واقعا در لیگ دیگری بازی می‌کنند! البته مت لبلانک افتخار همراهی با کن بلاک و دریفت با موستانگ هزار اسب بخاری او را در کارنامه کاری خود دارد؛ چیزی که سه مجری برنامه تور بزرگ، هرگز به آن نخواهند رسید.

همچنین در پایان کار بد نیست اشاره کنیم که پورشه هونی پگاسوس، آخرین خودرو تیونینگ شده‌ی کن بلاک به حساب می‌آمد که این قهرمان بزرگ، هیچ وقت فرصت تست کردن آن را پیدا نکرد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*