پیکاپ Toyoya Hiluxe Face Lift در نمایشگاه ژاپن

فیس لیفت نوستالژیک تویوتا هایلوکس در نمایشگاه توکیو + ویدیو

تویوتا هایلوکس با فیس لیفت نوستالژیک اکسل اتو (Axle Auto) در نمایشگاه خودرو توکیو 2023، طرفداران این پیکاپ ژاپنی را به دهه 90 پرتاب می‌کند. در ادامه به طور کامل با Toyota Hilux Face Lift در نمایشگاه Tokyo آشنا می‌شویم.

اگر شما هم جزو پیرمردهای تویوتا باز به حساب می‌آیید و عمر خود را با لندکروز و هایلوکس سر کرده‌اید، حتما عاشق تویوتا هایلوکس در نمایشگاه ژاپن 2023 خواهید شد. این فیس لیفت به تازگی در نمایشگاه اتو سالن توکیو ژاپن به روی صحنه آمده است و روزهای زیبای تویوتا در دهه 90 را به تصویر می‌کشد. در ادامه به سراغ تصاویر و توضیحات بیشتری از پروژه فیس لیفت پیکاپ تویوتا هایلوکس اتو اکسل مدل 2022 می‌رویم اما قبل از آن از شما دعوت می‌کنیم تا ویدیو رونمایی از این پیکاپ را تماشا کنید.

فیس لیفت جدید و آفرودی پیکاپ تویوتا هایلوکس مدل 2022 در نمایشگاه خودرو توکیو ژاپن

پروژه فیس لیفت تویوتا هایلوکس توسط تیونر معروف ژاپنی یعنی «اکسل اتو» طراحی شده و با نام «کیت فیس لیفت برودی» (Brody Face lift Kit) شناخته می‌شود. هندسه و مبنای اصلی در طراحی تویوتا هایلوکس در نمایشگاه توکیو ژاپن 2023، خودروهای دهه 80 این شرکت مانند لندکروز و هایلوکس J60 و J80 هستند. متاسفانه طراحی مربعی به تاریخ پیوسته و در حال حاضر، نوبت یکه تازی «چراغ‌های دوگانه و کشیده» است. این طراحی را به وضوح می‌توانید در خودروهای برقی چینی یا بی ام و i7 برقی مشاهده کنید.

فیس لیفت جدید پیکاپ آفرودی تویوتا هایلوکس در نمایشگاه ژاپن 2023

اگر دقیق‌تر بیان کنیم، جلو پنجره‌ی تویوتا هایلوکس اتو اکسل با کیت برودی در نمایشگاه ژاپن 2023 تقریبا مانند نسل چهارم (دهه 80 میلادی) و نسل ششم (اوایل سال‌های 2000 میلادی) به نظر می‌رسد و سپر استیل و کرومی هم زیبایی کار را دو چندان می‌کند. پیکاپ دو کابین و آفرودی تویوتا هایلوکس در نمایشگاه توکیو ژاپن 2023 در نمای کناری خود، میزبان رینگ‌های 17 اینچی یوکوهاما و رکاب‌های آفرودی است و اگر اهل طبیعت گردی هم باشید، می‌توانید چادر و نردبان سقفی را هم برای آن سفارش دهید.

پیکاپ Toyoya Hiluxe Face Lift در نمایشگاه ژاپن

ریل‌های سقفی و میله‌های محافظ در قسمت بار هم کاملا آپشنال هستند. به هر حال باید تا آن جایی که می‌توانیم، قدردان چنین پروژه‌هایی باشیم، چرا که در سال‌های آینده و با معرفی رسمی تویوتا هایلوکس برقی، این پیکاپ جان سخت و مهربان به صفحات تاریخ خواهد رفت.

پیکاپ Toyoya Hiluxe Face Lift در نمایشگاه ژاپن

در پایان کار به جذاب‌ترین تغییرات در فیس لیفت جدید پیکاپ تویوتا هایلوکس می‌رسیم که شامل کیت ارتفاع و لوله‌های اگزوز جدیدی است که به جای نمای عقبی، از کنار رکاب‌ها سردرآورده‌اند و ظاهر پیکاپ‌های آمریکایی را به خریدار خود هدیه می‌دهند.

فیس لیفت جدید پیکاپ آفرودی تویوتا هایلوکس در نمایشگاه ژاپن 2023

متاسفانه تویوتا هایلوکس فیس لیفت با کیت برودی در نمایشگاه ژاپن 2023 به جز تغییرات ظاهری و یکی دو مورد فنی، چیز دیگری برای ارائه ندارد و در زیر کاپوت آن، باز هم همان پیشرانه 4 سیلندر توربو دیزلی را می‌بینیم که در تویوتا هایلوکس 2022 دیده بودیم.