کاخ سفید و پرونده اشیاء ناشناس پرنده در آمریکا و کانادا

کاخ سفید: اشیاء ناشناس پرنده، فرازمینی نبودند؛ اما حقیقت چیست؟

سخنگوی رسمی کاخ سفید با قاطعیت تایید کرد که اشیاء ناشناس پرنده ای که طی هفته‌ گذشته توسط نیروی هوایی آمریکا ساقط شدند، ارتباطاتی با فرازمینی ها نداشتند؛ اما حقیقت ماجرا چیست؟

در هفته گذشته شاهد یکی از عجیب‌ترین و نادرترین وقایع جهان (حداقل در سال‌های گذشته) بودیم. اتفاقاتی از جنس اشیاء ناشناس پرنده ، یوفوها، جنگنده‌های اف 22 و اف 16 آمریکا و تنش‌های عجیب میان این کشور و چین! حالا درست زمانی که تمام مردم جهان دوست دارند تا بدانند که ماهیت این اشیاء ناشناس پرنده چه چیزی بوده است، دولت آمریکا از دادن اطلاعات بیشتر طفره می‌رود. پس باید دست به کار شویم تا بفهمیم که واقعا با چه چیزی طرف بودیم.

فهرست عناوین:

افشاگری کاخ سفید درمورد اشیاء ناشناس پرنده و توضیحات چین

یوفو های پرنده در آمریکا و کانادا و چین - بالن چینی

تصویری واضح از بالن چینی بر فراز آسمان ایالت مونتانا آمریکا

در هفته گذشته با 4 شی ناشناس در آسمان‌ کشورهای آمریکا، کانادا و آمریکا لاتین طرف بودیم که تمام آن‌ها به لطف جنگنده‌های F16C و F22 Raptor ساقط شدند. همچنین گزارشات غیر رسمی، از پرواز یک جسم مرموز بر فراز ایالت مونتانا خبر می‌دادند و چین هم طی روزهای گذشته در دریای زرد، با یک هواگرد ناشناخته طرف شده بود. حالا سخنگوی کاخ سفید اینجاست تا در مورد تمام این اشیاء ناشناس پرنده توضیح دهد و کشور چین هم آمریکا را مقصر این نا آرامی‌ها می‌داند!

هیچ کدام از اشیاء ناشناس پرنده اخیر در آسمان آمریکا و کانادا به فرازمینی ها مربوط نیستند

یوفو های پرنده در آمریکا و کانادا و چین - جنگنده اف 22 رپتور

جنگنده اف 22 رپتور ؛ شکارچی اجسام ناشناس پرنده در هفته گذشته

کارین جین، سخنگوی کاخ سفید در جمع خبرنگاران حاضر به صراحت اعلام کرده است که هیچ کدام از 4 شی ناشناخته اخیر که در آسمان‌ کانادا و آمریکا پرواز می‌کردند، به پرونده یوفوها و بشقاب پرنده‌ها مربوط نمی‌شوند. همچنین این مقام دولتی تاکید داشته که فقط یک مورد از این اشیاء ناشناس پرنده، به عنوان هواگرد متخاصم دسته بندی شده (به مورد خاصی اشاره نشده است).

کاخ سفید و پرونده اشیاء ناشناس پرنده در آمریکا و کانادا - بالن چینی

بالن چینی و ماهواره و آنتن‌های مایکروویو متصل به آن.

اما با این وجود، اگر هواگردی که به بالون چینی معروف شده را کنار بگذاریم، باید گفت که تا این لحظه هیچ تصویری از سه جسم ساقط شده‌ی دیگر منتشر نشده و حتی لاشه آن‌ها هم به صورت کاملا محرمانه منتقل شده است؛ یعنی تا الان فقط لاشه بالن چینی را دیده‌ایم و دیگر هیچ! البته ویدیویی از پرواز یک هواگرد هشت ضلعی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که از آن به عنوان «یوفو کانادا» یاد می‌شود. در ادامه می‌توانید فیلم پرواز آن را تماشا کنید. همچنین لازم به ذکر است که گفته می‌شود این پرنده، همان شیء ناشناس چهارم است که توسط اف 16 ساقط شده.

شاید تصویر برداری از اجسامی که در ارتفاع 18 کیلومتری از سطح زمین پرواز می‌کنند کار سختی باشد اما باید توجه کنید که جنگنده‌های F16C و F22 رپتور به سنسورهای اپتیکی و دوربین ثبت وقایع مجهز هستند؛ پس نیروی هوایی آمریکا چه چیزی را مخفی می‌کند؟ ما می‌دانیم که موشک‌های AIM 9 که مسئولیت خنثی سازی هر چهار شیء پرنده را بر عهده داشتند، منفجر نشده‌اند و صرفا توسط سیکر اپتیکی خود، به این اجسام ناشناس برخورد کرده‌اند تا آن‌ها را ساقط کنند. پس آمریکا و کاخ سفید هم به شدت مشتاق است تا این اشیاء ناشناس پرنده را در سالم‌ترین حالت به دست آورد و سپس آن‌ها را کالبد شکافی کند. اصلا به همین دلیل است که هر چهار شیء ناشناس روی دریا و آب و مناطق برفی مورد هدف قرار گرفته‌اند تا ضمن جلوگیری از تلفات انسانی (در زمان سقوط پرنده)، به ساختار خود پرنده و بالون هم خسارت کمتری وارد شود.

انگشت اتهام چین به سمت آمریکا در مورد جسم ناشناس پرنده در دریای زرد

کاخ سفید و پرونده اشیاء ناشناس پرنده در آمریکا و کانادا - بالن چینی

لاشه بالن چینی در آب‌های اقیانوس اطلس

کاخ سفید فقط راجع به اشیاء ناشناس پرنده ای که در کانادا و آمریکا ساقط شده‌اند بیانیه داده است و فعلا در مورد پرنده‌ای که به گفته مقامات چینی، روی دریای زرد گشت زنی می‌کرده، هیچ حرفی نزده‌اند. با تمام این تفاسیر و با وجود اینکه در حال حاضر هیچ نشانه‌ای از وجود چنین پرنده‌ای روی دریای زرد چین ثبت نشده و حتی فیلمی از پرواز آن وجود ندارد، اما با این حال کشور چین انگشت اتهام خود را به سمت آمریکا نشانه رفته است!

حالا می‌دانیم که بالون چینی از آسمان کانادا وارد آمریکا شده بود و در مرز ایالت مونتانا به پایان کار خود رسید. گفته می‌شود جسم هواگرد ناشناسی که در دریای زرد رهگیری شده بود هم قصد نزدیک شدن به استان شاندونگ چین را داشته. بین استان شاندوگ چین و کره جنوبی، فقط دریای زرد قرار دارد و ما هم از روابط کره جنوبی و آمریکا با خبریم! حالا این موارد را کنار هم بگذارید تا ببینید که آیا چینی‌ها راست می‌گویند یا خیر. همچنین دولت چین مدعی شده است که کشور آمریکا طی سال‌های گذشته (سال‌های 2021 و 2022 میلادی)، دقیقا 10 جسم پرنده‌ی غیر رسمی را در قلمرو چینی‌ها به پرواز درآورده است که بخشی از این موارد، دقیقا به «بالون‌های ارتفاع بالا» مربوط هستند؛ یعنی از جنس و نوع همان بالونی که چینی‌ها (به اشتباه یا از روی عمد) به آسمان آمریکا فرستاده بودند. هرچند که دولت بایدن این اتهام را به کل رد کرده و هیچ بخشی از این موارد را درست نمی‌داند.

جسم ها و بالون های مرموز پرنده در آمریکا و کانادا و چین از کجا آمده‌اند؟

یوفو های پرنده در آمریکا و کانادا و چین - بالن چینی

اولین تصویر ضبط شده از بالن چینی در آمریکا

به جز بالون چینی فعلا مبدا پرواز هیچ کدام از 3 هواگرد ناشناخته دیگر مشخص نشده است. همچنین چینی‌ها هم احتمال می‌دهند که شی پرنده‌ی دریای زردِ چین هم از مرز کره جنوبی وارد آب‌های این کشور شده است. اما چرا به یک باره شاهد هجوم بالون‌ ها و هواگردهای ناشناس هستیم؟

در حال حاضر آسمان کشور آمریکا میزبان حجم زیادی از بالون‌های هواشناسی و مخابراتی است و به این مجموعه، پهپادهای و هواپیماهای دست سازی و شخصی را هم اضافه کنید. گفته می‌شود که طی ماه‌های گذشته، پروتکل‌های نظارتی آمریکا و نیروی هوایی این کشور کمی تغییر کرده و سخت گیری بیشتری روی پرواز این هواگردها انجام می‌شود. بنابراین انتظار داریم که در ماه های آینده، شاهد سیلی از اخبار یوفویی باشیم!

بالون چینی و اشیاء ناشناخته پرنده در آمریکا و کانادا با چه چیزی ساقط شدند؟

کاخ سفید و پرونده اشیاء ناشناس پرنده در آمریکا و کانادا - اف 16

جت جنگنده اف 16

در حال حاضر می‌دانیم که بالون چینی که در ایالت مونتانا پرواز می‌کرد، توسط جنگنده‌های F22 رپتور و با موشک ایم 9 رهگیری شده و سپس در آب‌های اقیانوس اطلس سقوط کرده است. همچنین سومین جسم ناشناس پرنده‌ که در مرز آلاسکا و کانادا و آمریکا مشاهده شده بود هم با همین موشک و همین جنگنده ساقط شد. این دو جسم پرنده در ارتفاع 18 تا 22 کیلومتری پرواز می‌کردند و از آن جایی که اف 22 رپتور به طور خاص برای پرواز در ارتفاع بالاتر از 15 کیلومتر از سطح زمین طراحی شده است، پس مسئولیت ساقط کردن این دو جسم به F22 داده شد. در ویدیو زیر می‌توانید لحظه سقوط بالون چینی در آسمان ایالت مونتانا آمریکا را تماشا کنید.

اما چهارمین شی پرنده ناشناخته که شبیه به یک جسم هشت ضلعی و عجیب بود، به لطف جنگنده F16C نیروی هوایی آمریکا و روی دریاچه هورون کانادا مورد هدف قرار گرفت. ارتفاع شی پرنده‌ی دریاچه هورون کانادا بین 10 تا 12 کیلومتر از سطح زمین تخمین زده شده است و عملا برای ساقط کردن آن نیازی به F22 نبود. اگر ارتفاع پرواز «شیء ناشناس دریای زرد چین» هم که توجه چشم بادامی‌ها را به خود جلب کرده، در همین بازه قرار بگیرد، انتظار می‌رود که جنگنده جی 20 چین برای انهدام آن به خدمت گرفته شده باشد اما فعلا هیچ خبری در این مورد منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*