نصب اپلیکیشن های گوگل در گوشی های هواوی

آموزش نصب اپلیکیشن های گوگل در گوشی های هواوی با نرم‌افزار Gbox

قطعا مشکل عدم پشتیبانی گوشی های هواوی از گوگل و نرم‌افزارهایش، برای شما یا دوستان‌تان پیش آمده است. اما دیگر جای نگرانی نیست؛ زیرا در این مطلب نصب اپلیکیشن های گوگل در گوشی های هواوی را به شما آموزش خواهیم داد.

امروزه خرید گوشی‌های هوشمند هواوی به این معنی است که نمی‌توانید از سرویس‌های گوگل مثل لنز، نقشه و خود گوگل پلی و… استفاده کنید. این اتفاق از سال 2019 و در پی ممنوعیتی که ایالات متحده آمریکا در چین اعمال کرد آغاز شد. در طول این سال‌ها، راه‌ها و روش‌های مختلفی برای دور زدن تحریم‌های آمریکا و استفاده از اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای گوگل روی گوشی‌های هواوی پیدا شد که هیچ‌کدام آنطور که باید به‌دردبخور و ایمن نبودند.

یکی از شناخته‌شده‌ترین برنامه‌ها برای نصب اپلیکیشن های گوگل در گوشی های هواوی نرم‌افزار Gspace است که به اعتقاد بسیاری از کاربران، از تبلیغات بسیار زیادی بهره می‌برد و باتری گوشی را تخلیه می‌کند. پس برای نصب اپلیکیشن های گوگل در گوشی های هواوی باید چه کاری انجام داد و سراغ چه برنامه‌ای رفت؟ پاسخ این سوال، اپلیکیشن ایمن و کاربردی Gbox است.

اپلیکیشن جی‌باکس چه ویژگی‌هایی دارد؟

نصب اپلیکیشن های گوگل در گوشی های هواوی

برای نصب اپلیکیشن های گوگل در گوشی های هواوی تنها به برنامه جی‌باکس و اینترنت نیاز دارید! این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد که برنامه‌های مختلف را از داخل گوگل پلی موجود در خودش دانلود و نصب کنید و بدون دردسر از آن‌ها استفاده کنید. نسخه اصلی جی‌باکس به‌صورت پیش‌فرض شامل برنامه‌های گوگل پلی، گوگل مپ، جیمیل، فیسبوک، توییتر، یوتیوب، اینستاگرام، واتساپ، لاین و… است. مزیت اصلی GBox، امنیت بالا و عدم آسیب رساندن به برنامه‌های نصب‌شده روی گوشی شماست و این امکان را می‌دهد که بدون هیچ مشکلی به دانلود و نصب برنامه‌ها و سرویس‌های مختلف گوگل بپردازید و تحریم‌های ایالات متحده که روی گوشی های هواوی اعمال شده را دور بزنید.

همچنین مطالعه کنید:

آموزش اجرای بازی های پلی استیشن ویتا در اندروید

حالا اگر می‌خواهید آموزش نصب و استفاده از اپلیکیشن جی‌باکس را ببینید، کافی‌ست تا ویدیو زیر را به‌صورت کامل تماشا کنید. ما در این ویدیو به ساده‌ترین روش ممکن استفاده از برنامه جی‌باکس و نصب اپلیکیشن های گوگل در گوشی های هواوی را توضیح دادیم؛ پس این ویدیو کاربردی را از دست ندهید.

نظر شما درباره این ویدیو و اپلیکیشن کاربردی جی‌باکس چیست؟ آیا توانستید با استفاده از این برنامه سرویس‌های گوگل را روی گوشی هواوی‌تان نصب کنید؟ در کامنت‌ها برای ما بنویسید.