عیدی ایرانسل نوروز 1402

عیدی ایرانسل برای مشترکان در نوروز 1402 + نحوه فعالسازی

عیدی ایرانسل برای نوروز 1402 اعلام شد. اپراتور ایرانسل برای تمام مشترکان خود بسته ترکیبی دیتا و مکالمه ایرانسل با قیمت تخفیفی در نظر گرفت.

اپراتور ایرانسل به مناسبت نوروز 1402 برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری خود هدایا و تخفیف‌های ویژه‌ای مانند بسته ترکیبی دیتا و مکالمه ایرانسلی با قیمت تخفیفی و شانس برنده شدن روزانه 14 گیگابایت اینترنت هدیه برای هزار نفر را در نظر گرفت.

جزئیات عیدی ایرانسل برای نوروز 1402

بسته تخفیفی ویژه نوروز

تمام مشترکان ایرانسل در بازه زمانی 29 اسفند 1401 تا 13 فروردین 1402 با شماره‌گیری کد دستوری #1402* یا با مراجعه به بخش خرید بسته اینترنت پیشنهادی در اپلیکیشن ایرانسل من با پرداخت 8 هزار تومان می‌توانند یک بسته ترکیبی، شامل 2 ساعت مکالمه ایرانسلی (درون شبکه) و 2 گیگابایت اینترنت بین‌المللی را خریداری کنند. این بسته به مدت 14 روز از زمان فعال‌سازی اعتبار داشته و در تعداد دفعات فعال‌سازی آن نیز محدودیتی وجود ندارد.

روزانه ۱۴ هزار گیگ اینترنت هدیه برای مشترکان

اپراتور ایرانسل امکانی را برای تمام مشترکان خود فراهم کرده تا از 29 اسفند 1401 تا 13 فروردین 1402 با مراجعه به قسمت تکان شگفت‌انگیز اپلیکیشن ایرانسل‌من شانس خود را برای دریافت بسته اینترنت هدیه 14 گیگابایتی امتحان کنند.

اپراتور ایرانسل روزانه به 1000 نفر از مشترکان خود این جایزه را ارائه می‌دهد و هر مشترک طی این بازه زمانی فقط یک بار می‌تواند این جایزه را دریافت کند. ضمن این‌که مهلت استفاده از این بسته هدیه نیز تا پایان همان روز خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*