تکنولوژی جدید انویدیا

با تکنولوژی جدید انویدیا، هر کسی می‌تواند هوش مصنوعی اختصاصی خودش را خلق کند

تکنولوژی جدید انویدیا هوش مصنوعی مولد را برای شرکت‌ها در سراسر جهان به‌ارمغان می‌آورد که به‌وسیله آن هر کسی قادر خواهد بود هوش مصنوعی اختصاصی خودش را خلق کند.

هنگامی که ChatGPT در نوامبر سال گذشته به عموم مردم معرفی شد، انقلابی را آغاز کرد که سبب شد روش کار جهان با تغییری شگرف مواجه شود. هوش مصنوعی اکنون از زبان طبیعی برای ارائه پاسخ‌های سریع به اکثر سوالات شما استفاده می‌کند.

با ظهور و موفقیت OpenAI، تمام غول‌های فناوری به‌فکر توسعه هوش مصنوعی افتادند و بسیاری از فناوری‌های بزرگ از تلاش‌های خود در زمینه هوش مصنوعی خبر داده‌اند. به عنوان مثال، گوگل هوش مصنوعی Bard خود را معرفی کرد. اکنون NVIDIA می‌خواهد هوش مصنوعی را به‌روشی متفاوت ارائه دهد.

تکنولوژی جدید انویدیا برای تمامی شرکت‌های علاقه‌مند به هوش مصنوعی

انویدیا

انویدیا یک شرکت فناوری چندملیتی آمریکایی است که در دلاور تأسیس و در سانتا کلارای کالیفرنیا مستقر شده و یک رهبر جهانی در عرصه سخت‌افزار و نرم‌افزار هوش مصنوعی به‌حساب می‌آید. محصولات انویدیا شامل پردازنده‌های گرافیکی، پردازنده‌های ارتباطات بی‌سیم، تراشه‌های کامپیوتر شخصی و نرم‌افزارهای پخش رسانه‌های دیجیتالی است.

انویدیا هوش مصنوعی مولد را برای تمام شرکت‌های جهان با خدمات ابری به منظور ایجاد مدل‌های زبانی و تصویری بزرگ به ارمغان می‌آورد. برای تسریع در پذیرش هوش مصنوعی مولد، انویدیا مجموعه‌ای از خدمات ابری را معرفی کرده است که به کسب‌وکارها و افراد در سراسر جهان امکان می‌دهد تا محصولات خود را سفارشی‌سازی و اصلاح کنند.

انویدیا

شرکت Quantiphi و Shutterstock از جمله شرکت‌هایی هستند که مدل‌ها، برنامه‌ها و سرویس‌های هوش مصنوعی خود را با تکنولوژی‌ جدید انویدیا ایجاد خواهند کرد.

جنسن هوانگ، بنیانگذار و مدیر عامل انویدیا، گفت:

هوش مصنوعی مولد باعث پذیرش سریع هوش مصنوعی و اختراع مجدد صنایع بی‌شماری می‌شود. بنیادهای هوش مصنوعی NVIDIA به شرکت‌ها اجازه می‌دهند مدل‌های پایه را با داده‌های خود سفارشی کنند تا ارزشمندترین منابع بشریت یعنی هوش و خلاقیت را به‌تولید برسانند.

این شرکت در واقع ابزارهایی را برای تمامی شرکت‌هایی که می‌خواهند هوش مصنوعی اختصاصی خود را بسازند، فراهم می‌کند؛ بنابراین، غیر از غول‌های فناوری، ما شاهد ورود هوش مصنوعی به بخش‌های دیگر نیز خواهیم بود.

در چند روز گذشته، خبرهایی در مورد تصمیم جنرال موتورز مبنی بر معرفی فناوری ChatGPT در خودروهای خود به‌گوش رسیده است. اکنون شرکت‌های دیگری مانند Adobe، AT&T، BMW و BYD نیز می‌خواهند سهمی از تکنولوژی هوش مصنوعی در محصولات خود داشته باشند.

مدل‌های جدید انویدیا

انویدیا

سرویس‌های ابری جدید این شرکت (بنیادهای هوش مصنوعی) به کسب‌وکارهایی که زمان و پول کافی ندارند، اجازه می‌دهد تا مدل‌های خود را از ابتدا برای ساخت، اصلاح و اجرای مدل‌های زبان بزرگ سفارشی و مدل‌های هوش مصنوعی مولد توسعه دهند.

این مدل‌ها عبارتند از NeMo که موتور تولید متن به تصویر NVIDIA است و BioNemo که رقیب DALL-E 2 محسوب می‌شود. تکنولوژی BioNemo یک گونه متمرکز بر کشف دارو و مولکول از مدل NeMo است که برای جامعه تحقیقات پزشکی ساخته شده است. تکنولوژی جدید انویدیا همچنین از یک هوش مصنوعی که قادر به تولید تصاویر، ویدیو و برنامه‌های سه بعدی است بهره می‌برد که پیکاسو نام دارد.

این مدل‌های ابری چیزی همانند الگوهای خالی هستند که به‌شرکت‌ها امکان می‌دهند پایگاه‌های داده خود را برای آموزش به آن‌ها اضافه کنند. با این ویژگی، مدل‌های هوش مصنوعی انویدیا امکان ساخت مدل‌های اختصاصی را فراهم می‌کنند.

شرکت‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را با پایگاه‌های اطلاعاتی خود بسازند و به طور خاص به آنها آموزش دهند. مدل‌های جدید این شرکت از طریق یک پورتال آنلاین قابل دسترسی خواهند بود.

انویدیا همچنین از همکاری با Shutterstock خبر داده است. این وب‌سایت از پیکاسو برای ایجاد اشیاء سه‌بعدی از پیام‌های متنی استفاده می‌کند. شایعاتی از همکاری این شرکت با ادوبی نیز به گوش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*