جیلی ++Lynk & Co 03

لینک اند کو 03++ ؛ وقتی چینی‌ها از موتور 2 لیتری، 350 اسب می‌گیرند

لینک اند کو 03++ جدیدترین شاهکار جیلی با موتور 2 لیتری است که به لطف فناوری پیشرفته چینی می‌تواند 350 اسب بخار قدرت داشته باشد.

باور کنید که حساب زیرمجموعه‌های شرکت جیلی از دست ما در رفته است. از برند زیکر بگیر تا رادار و برند Lynk & Co، همگی سعی دارند تا تعریف جدید چینی‌ها از خودروهای مدرن را به دنیا نشان دهند. گل سر سبد جیلی هم برند گلکسی است که اخیرا از دو خودرو فوق مدرن خود رونمایی کرده. حالا در میان انبوهی از خودروهای برقی و هیبریدی و در حالی که موتور 2 لیتری کاملا منسوخ شده، جیلی به سراغ این پیشرانه رفته و جیلی ++Lynk & Co 03 را ساخته. در ادامه با زیر و بم این هیولای 350 اسب بخاری آشنا می‌شویم.

مشخصات فنی لینک اند کو 03++

لینک اند کو 03++

جیلی Lynk & Co 03 معمولی را در نظر بگیرید، حالا ظاهر و چهره‌ی مدل 03 TCR را به آن اضافه کنید و نهایتا یک موتور وحشی را زیر کاپوت بیندازید که به گیربکس DCT وصل شده باشد؛ این خلاصه‌ترین تعریفی است که می‌توانیم از لینک اند کو 03++ ارائه دهیم. البته تمام محصولات Lynk & Co از یک امضا و طراحی بهره می‌برند و شاید در نگاه اول، سدان 03 را با شاسی بلند 08 اشتباه بگیرید.

تغییرات خودرو سدان جیلی ++Lynk & Co 03 نسبت به مدل‌های معمولی، شامل سپرهای جدید و اسپویلر اسپرت و عجیب و غریبی می‌شود که واقعا کاربرد آن معلوم نیست. همچنین این نسخه به اگزوز چهار کاناله و کالیپرهای رنگی با ترمزهای 6 پیستونی هم مجهز شده. رینگ‌های 19 اینچی با لاستیک‌های 245/35 هم از تغییرات جذاب این خودرو چینی به حساب می‌آیند. همچنین ابعاد آن هم شامل 4697 میلی متر طول، 1843 میلی متر عرض و 1456 میلی متر ارتفاع می‌شود. این اعداد نسبت به مدل‌های معمولی حدودا 1 سانتی‌متر عریض‌تر و دراز تر به نظر می‌رسند.

جیلی ++Lynk & Co 03

در زیر کاپوت لینک اند کو 03++ ، یک موتور چهار سیلندر بای توربو شارژ (bi Turbo) با حجم 2 لیتر (و کد B4204L43) قرار دارد که به لطف تغییرات جدیدی که روی آن اعمال شده، اکنون می‌تواند 350 اسب بخار قدرت را تولید کند. یعنی تقریبا 10 اسب بخار بیشتر از مدل WTCR و 170 اسب بیشتر از مدل معمولی.

لینک اند کو 03++

علاوه بر این مورد، گیربکس جیلی ++Lynk & Co 03 هم به یک گیربکس 8 سرعته دو کلاچه با سیستم کلاچ خیس مجهز شده تا عملکرد این خودرو، دقیقا روی لبه‌ی آن باشد و بیشترین حس و حال اسپرت را به راننده منتقل کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*