تریلر فیلم سینمایی بی مصرف های 4 2023

تریلر فیلم اکشن Expendables 4 با بازی 50Cent و مگان فاکس + ویدیو

اولین تریلر فیلم اکشن Expendables 4 با هنرنمایی مگان فاکس، 50 Cent، جیسون استاتهام و سیلوستر استالونه منتشر شد که در ادامه قصد داریم تا آن را تماشا کنیم.

با ورود به تابستان، باید منتظر فیلم‌های داغ و اکشن هم بود. تا اینجای کار، جان ویک 4، فیلم فلش 2023، آواتار 2، برادران ماریو و ترانسفورمرز 7 و ایندیانا جونز 5 و ماموریت غیر ممکن 7 را تماشا کردیم و اکنون نوبت آن رسیده که به تماشای قسمت چهارم فیلم بی مصرف ها برویم.

تریلر فیلم Expendables 4 با حضور مگان فاکس و 50 سنت

متاسفانه قوانین عجیب و غریب آپارات، ویدیوهایی که چندین بار بازبینی شده‌اند را هم حذف می‌کنند. از شما دعوت می‌کنیم که این تریلر را در یوتیوب تماشا کنید و سپس با گجت نیوز همراه شوید و باقی متن را بخوانید.

چشم ما در جدیدترین ماموریت تیم بی مصرف‌ها به جمال مگان فاکس روشن می‌شود و رپر محبوب و دوست صمیمی دکتر DRE یعنی فیفتی سنت هم به این تیم اضافه می‌شود تا یکی از پر ستاره‌ترین آثار دنیای هالیوود در سال 2023 را خلق کند.

جنگ جهانی سوم و تیم بی مصرف‌ها

تریلر فیلم Expendables 4

داستان فیلم Expendables 4 احتمالا چیز زیادی برای گفتن نداشته باشد و در بیشتر مواقع، درگیر صحنه‌های اکشن خواهید شد تا حواس شما را از بی‌داستان بودن پرت کنند. اما اگر به صورت خلاصه بگوییم، تیم بی مصرف‌ها در جدیدترین ماموریت خود به سراغ یک تیم تروریستی می‌روند که اگر جلوی آن‌ها را نگیرند، جنگ جهانی سوم به وقوع می‌پیونند.

بازیگران و تاریخ اکران فیلم بی مصرف ها ۴

تریلر فیلم Expendables 4

هنرمندان عزیز و بزرگواری مثل مگان فاکس، جیسون استاتهام، 50 Cent یا همان کورتیس جیمز جکسون، دولف لاندگرن، سیلوستر استالونه، تونی جا، ایکو اوایس، اندی گارسیا، بازیگران سابق دنیای کشتی کج و ورزش UFC یعنی ادی هال و رندی کوچار، نیکول اندرس و کوکی فالکو، افتخار نقش آفرینی در فیلم بی مصرف های 4 را خواهند داشت.

تریلر فیلم Expendables 4

همچنین Scott Waugh که سابقه کارگردانی آثاری مثل Need For Speed 2014 را در کارنامه خود دارد، کارگردان فیلم Expendables 4 خواهد بود و جیسون استاتهام هم یکی از تهیه کنندگان این فیلم است که بودجه‌ای نزدیک به 100 میلیون دلار دارد.

تریلر فیلم سینمایی بی مصرف های 4 2023

گفته می‌شود که فیلم Expendables 4 قرار است در آخرین روز تابستان یعنی 22 سپتامبر یا همان 31 شهریور 1402، به صورت رسمی راهی سینما شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*