کانسپت هوندا پریلود در نمایشگاه خودرو توکیو 2023

بازگشت هوندا پریلود، سدان کوپه اسپرت هوندا در نمایشگاه خودرو توکیو

سدان کوپه اسپرت هوندا پریلود در قالب یک کانسپت جذاب طی نمایشگاه خودرو توکیو 2023 برگشت. در ادامه جزئیات خودرو مفهومی Prelude را مشاهده کنید.

نمایشگاه خودرو توکیو 2023 که از امسال Japan Mobility Show نام گرفته، بستری برای معرفی کانسپت‌های دیدنی مختلفی بوده است؛ نیسان هایپر فورس، تویوتا FT-Se و لکسوس LF-ZC برخی از نمونه‌ها هستند. حالا کانسپت جذاب دیگری که در جریان این نمایشگاه به نمایش در آمده، «پریلود» (Prelude) است که خبر از بازگشت سدان کوپه اسپرت ژاپنی هوندا می‌دهد.

معرفی کانسپت هوندا پریلود در نمایشگاه خودرو توکیو

کانسپت هوندا پریلود در نمایشگاه خودرو توکیو 2023

پریلود به نمایشگاه خودرو توکیو آمده است تا چشم‌اندازی از محصولات الکتریکی‌شده یا به‌طور دقیق‌تر، خودروهای اسپرت آینده هوندا را به مخاطبان نشان بدهد. همان‌طور که انتظار می‌رود، اطلاعات زیادی درباره جوانب فنی این خودرو مفهومی شامل قوای محرکه و پلتفرم موجود نیست. با این حال، گمان می‌رود که پایه و اساس مشترکی با سیویک و آکورد، سدان‌های دیگر این خودروساز ژاپنی داشته باشد؛ حتی این خودرو شبیه به نسخه‌ای پرظرافت‌تر از آکورد کوپه به نظر می‌رسد که چند نسل قبل در خط تولید هوندا قرار داشت.

انتظار می‌رود که هوندا پریلود کانسپت از یک پیشرانه هیبرید شبیه به آکورد هیبرید برخوردار باشد. با این حال، امید است که از لحاظ خروجی یک پله بالاتر برود و توانایی تولید قدرتی بیشتر از آکورد هیبریدِ 204 اسب بخاری داشته باشد. گذشته از این، گیربکس به کار رفته در این خودرو بی‌شک از نوع دستی یا حتی نمونه‌ای شبیه‌سازی‌شده نیست؛ با استناد به اینکه هیچ‌کدام از محصولات هیبرید اخیر هوندا گیربکس دستی نداشته‌اند و مدیرعامل این خودروساز هم اعلام کرده است که از گیربکس‌های دستی فیک یا شبیه‌سازی‌شده استقبال نمی‌کنند.

کانسپت Prelude در ژاپن موبیلیتی شو

هوندا پریلود رسماً به‌عنوان یک کانسپت یا خودرو مفهومی به نمایش گذاشته شده، اما هیچ ویژگی غیرمعمولی ندارد که نیاز به تغییر برای نسخه تولید انبوه داشته باشد. باید منتظر ماند و دید که آیا هوندا در آینده اقدام به تولید این خودرو مفهومی در مقیاس انبوه خواهد کرد یا خیر. البته وعده این خودروساز ژاپنی مبنی بر عرضه خودروهای الکتریکی جدید در سال گذشته میلادی، ما را نسبت به عرضه نسخه تولیدی این محصول امیدوار می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*