بهترین محصولات اپل در سال ۲۰۲۳

این‌ها بهترین محصولات اپل در سال ۲۰۲۳ هستند

در اینجا شما را با بهترین محصولات اپل در سال ۲۰۲۳ آشنا می‌کنیم. از گوشی‌های سری آیفون ۱۵ گرفته تا مک بوک‌های جدید و یک مینی کامپیوتر جذاب.

اپل گجت‌های جذابی را در سال ۲۰۲۳ وارد بازار کرده است. در عین حال برای نخستین بار طی سالیان اخیر تصمیم گرفت که هیچ آیپد جدیدی را رونمایی نکند. امسال یک مک مینی جدید با تراشه‌های اپل سیلیکون معرفی شد، دومین نسل اسپیکر هوم پاد به بازار آمد، یک مک بوک ایر ۱۵ اینچی در اختیار طرفداران اپل قرار گرفت و گوشی‌های خانواده آیفون ۱۵ نیز عرضه شدند.

بهترین محصولات سال ۲۰۲۳ اپل

ما در این مقاله فهرستی از برترین و جذاب‌ترین محصولاتی که اپل در سال جاری میلادی وارد بازار کرده را گردآوری کرده‌ایم که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.

مک مینی با پردازنده M2 Pro

مک مینی با پردازنده M2 Pro - یکی از بهترین محصولات اپل در سال ۲۰۲۳

اول از همه با مک مینی آغاز می‌کنیم که برای نخستین بار پردازنده‌های اپل سیلیکون را دریافت کرد. اپل امسال پردازنده توانمند M2 Pro را به زیر قاب این مینی کامپیوتر جذاب و زیبا آورده است تا کاربرانی که توانایی خرید کامپیوتر مک استودیو را ندارند، یک گزینه اقتصادی‌تر و در عین حال توانمند را در اختیار داشته باشند. این پردازنده به کاربران امکان انجام هر کار سنگینی از مونتاژ ویدیو گرفته تا ویرایش تصاویر و کارهای گرافیکی را می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

مدل ۲۰۲۳ مک مینی اپل با پردازنده‌های M2 رونمایی شد

اسپیکر هوم پاد ۲

اسپیکر هوم پاد ۲ - بهترین محصولات اپل در سال ۲۰۲۳

چند سالی از عرضه اسپیکر هوم پاد می‌گذرد و سرانجام اپل تصمیم گرفت امسال دومین نسخه آن را به بازار عرضه کند. بنابراین اگر هوم پاد مینی نمی‌تواند انتظارات شما را برآورده کند، می‌توانید روی دومین نسل HomePod بزرگ اپل حساب کنید.

بیشتر بخوانید:

نسل دوم هوم پاد اپل معرفی شد + مشخصات فنی و تغییرات

این اسپیکر هوشمند تفاوت زیادی با نسل اول خودش نداشته، اما چیپ U1 به آن اضافه شده و از دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند تا بتوانید در کنار آیفون یا اپل واچ خود نهایت لذت را از آن ببرید.

مک بوک ایر ۱۵ اینچی

مک بوک ایر ۱۵ اینچی - بهترین محصولات اپل در سال ۲۰۲۳

اگر طرفدار لپ تاپ‌هایی با باتری و نمایشگر بزرگ هستید ولی در عین حال وزن پایین دستگاه برایتان مهم است، مک بوک ایر ۱۵ اینچی انتخاب ایده‌آلی برای شما خواهد بود. این گجت هم سبک است، هم باتری آن یک روز کامل را دوام میاورد و هم از لحاظ قدرت هم کم نخواهد آورد.

بیشتر بخوانید:

مک بوک ایر 15 اینچی با ادعای بهترین لپ‌تاپ اپل به میدان آمد

این لپ تاپ مناسب دانشجویان یا کاربرانی است که برای استفاده روزمره خود به‌دنبال یک لپ تاپ مدرن و عالی هستند. هرچند نسخه ۱۳ اینچی مک بوک ایر هم جذاب است، اما این که اپل یک نسخه بزرگ‌تر از آن را با شارژدهی طولانی عرضه کرده خیلی جذاب است.

آیفون ۱۵

خانواده آیفون ۱۵ - بهترین محصولات اپل در سال ۲۰۲۳

امسال گوشی‌های خانواده iPhone 15 اپل در چهار نسخه به‌نام‌های آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس عرضه شدند. برخلاف نسل قبلی، تمام اعضای این خانواده به داینامیک آیلند مجهز شده‌اند و یک پورت USB-C‌ برای شارژ در زیر آن‌ها دیده می‌شود. به‌لطف این پورت همگانی، طیف وسیعی از لوازم جانبی به آیفون‌های اپل متصل می‌شوند. از نظر دوربین هم این خانواده پیشرفت چشمگیری داشته و حالا دوربین ۴۸ مگاپیکسلی روی هر چهار تای آن‌ها حضور دارد.

مک بوک پرو M3 Max

مک بوک پرو M3 Max - بهترین محصولات اپل در سال ۲۰۲۳

در نهایت به قدرتمندترین لپ تاپ حال حاضر اپل در بازار می‌رسیم که امسال چیپست توانمند و مدرن M3 Max‌ را دریافت کرده است‌ و یکی از بهترین محصولات اپل در سال ۲۰۲۳ هم محسوب می‌شود. اپل می‌گوید اختلاف چشمگیری بین عملکرد چیپست M3 Max با M2 Max وجود دارد. مک بوک پرو M3 Max همچنین از یک نمایشگر پرو موشن با فناوری miniLED، طراحی بسیار زیبا، شارژ مگ سیف و پورت‌های متنوع بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

اپل از دو مک بوک پرو جدید با پردازنده های M3 پرو و مکس رونمایی کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*