هدست واقعیت مجازی وایو

قیمت و تاریخ عرضه هدست واقعیت مجازی اچ تی سی وایو رسما اعلام شد

بالاخره قیمت و تاریخ عرضه هدست واقعیت مجازی اچ تی سی Vive اعلام شد . شرکت HTC در جریان کنگره جهانی موبایل (MWC 2016) بطور رسمی اعلام کرد که قیمت هدست Vive ۷۹۹ دلار خواهد بود و از اوایل بهار امسال (ماه آوریل) عرضه میگردد . هدست واقعیت مجازی Vive با همکاری HTC و کمپانی valve که یک تولید کننده بزرگ بازی و صاحب شبکه مشهور استیم است تولید شده .

قیمت اعلام شده ارزانتر از آن چیزی است که قبلا بسیاری افراد حدس میزدند .البته کاربران در نمایشگاه CES که چند ماه پیش برگزار شد، فرصت آن را داشتند تا نسل دوم هدست واقعیت مجازی Vive را که بصورت پیش تولید عرضه شده بود از نزدیک دیده و با آن کار کنند .

نسخه ۷۹۹ دلاری Vive شامل یک هدست، یک دوربین سقفی برای کنترل حرکت کاربر در فضای اتاق و همچنین کنترلر هایی برای تشخیص سریع حرکت در فضای مجازی میباشد .بر خلاف محصول مشابه (Oculus Rift) که به خاطر ۲۰۰ دلار ارزانتر، کنترلر های حرکتی را همراه با هدست عرضه نمیکند، HTC تمام تجهیزات را داخل بسته قرار داده تا یک تجربه رویایی را برای کاربران فراهم آورد .

بازی کردن با هدست واقعیت مجازی بسیار جذاب است، اگر چه هزینه لازم برای فراهم کردن تجهیزات این بازی ها کمی گران است اما این دستگاه دنیای جدید و شگفت آوری را پیش روی شیفتگان بازی های رایانه ای قرار میدهد . Vive از نظر ارزش خرید مقداری بالاتر از اکیولوس ریفت ۶۰۰ دلاری است ریرا اچ تی سی دو بازی Job Simulator و Fantastic Contraption که یک بازی جدید پازلی می باشد را همراه هدست خود به مشتریان ارائه میدهد و علاوه بر آن بسیار هیجان آور تر است .

حال باید ببینیم که حاصل همکاری اچ تی سی و غول بزرگ بازی های رایانه ای چه از آب در خواهد و تا چه حد میتواند رضایت کاربران را جلب نماید .

منبع: AndroidHeadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*