باگ جدید One UI 6 سامسونگ

باگ جدید One UI 6 از آپدیت شدن پلی استور گوگل جلوگیری می‌کند

باگ جدید One UI 6 باعث شده فروشگاه اپلیکیشن پلی استور گوگل بروزرسانی نشود و کاربران گوشی‌های سامسونگ را برای این کار به‌دردسر بیاندازد.

در حالی که سامسونگ آپدیت One UI 6 را بدون هیچگونه مشکل یا باگ خاصی برای بسیاری از گوشی‌هایش منتشر کرده، اما ظاهرا بروزرسانی سیستمی طریق گوگل پلی از کار افتاده است. این باگ ظاهرا خیلی هم جدی بوده و کاربران گوشی‌های گکسی S22، گلکسی S23، گلکسی Z Fold 5 و گلکسی A33 آن را تجربه کرده‌اند.

معمولا بروزرسانی‌های سیستمی پلی استور گوگل به‌همراه نسخه‌های جدید اندروید به گوشی‌ها می‌آیند. اما گاهی هم به‌صورت جداگانه آن‌ها بروزرسانی می‌شوند. اما ظاهرا صاحبان برخی از گوشی‌های سامسونگ چند ماهیست که آپدیتی را برای فروشگاه گوگل پلی دریافت نکرده‌اند و تلاش برای آپدیت دستی هم منجر به مشکلات بدتری می‌شود.

باگ جدید One UI 6 سامسونگ و آپدیت نشدن پلی استور

جدیدترین آپدیت سیستمی Google Play در ماه جولای برای بسیاری از گوشی‌های سامسونگ منتشر شده است. روی برخی از این گوشی‌ها آپدیت ماه آگوست و روی برخی دیگر آپدیت ماه سپتامبر دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

آموزش ساخت اکانت سامسونگ با روش‌های مختلف در همه گجت‌ها

باگ جدید وان یو آی ۶ برای کاربرانی که قصد داشتند به‌صورت دستی گوگل پلی را بروزرسانی کنند هم دردسرهای بیشتری را درست کرده است. برخی کاربران می‌گویند که روی صفحه نمایش گوشی خود پیغام خطای “Updates are temporarily unavailable” را دیده‌اند که به‌معنای در دسترس نبودن موقتی بروزرسانی‌ها است.

آیا این مشکل برای شما هم رخ داد؟ آیا بعد از نصب بروزرسانی گوشی خود، سیستم Google Play بروزرسانی نشد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*