فیات 500e

فیات 500e ، هاچ بک برقی اروپایی به ایران می‌آید + عکس و مشخصات فنی

فیات 500e در قالب یک هاچ بک برقی اروپایی به ایران می‌آید. در ادامه با مشخصات و امکانات خودرو الکتریکی Fiat 500e آشنا خواهیم شد.

در میان خودروهای خودروهای وارداتی که با آغاز طرح واردات به ایران آمدند، برند فیات با خودرو فیات 500 توانست نگاه مشتریان ایرانی را به خود جلب کند. این خودرو فعلا در نسخه 1.2 لیتری روانه بازار ایران شده و در مدت کوتاهی توانسته مورد استقبال مشتریان ایرانی قرار بگیرد. در همین راستا شرکت واردکننده قصد دارد سایر محصولات این برند ایتالیایی را نیز به بازار ایران بیاورد.

فیات 500e

پس از این‌که وزیر صنعت، معدن و تجارت روی افزایش عرضه خودروهای برقی تاکید کرد، خودروسازان داخلی، مونتاژکاران و واردکنندگان نیز عرضه این خودروها را در دستور کار خود قرار دادند که طی ماه‌های گذشته نیز شاهد ورود خودروهای برقی متعددی بودیم. در همین راستا خبرها حاکی از آن است که فیات 500E برقی به‌زودی وارد ایران خواهد شد. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات این خودرو الکتریکی آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی فیات 500e

فیات 500e

فیات 500E از یک موتور برقی با قدرت 118 اسب بخار و گشتاور 220 نیوتن‌متر بهره می‌برد. این هاچ بک الکتریکی با باتری 42 کیلووات‌ساعتی خود می‌تواند با یک بار شارژ، مسافت حدود 320 کیلومتر را بپیماید. باتری‌های این خودرو با شارژ سریع ظرف مدت 35 دقیقه تا 80 درصد شارژ خواهند شد. همچنین این خودرو ظرف مدت 9 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند و حداکثر سرعت آن نیز 150 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

امکانات رفاهی و ایمنی فیات 500 برقی

فیات 500e

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به ترمز پارک برقی، سنسورهای نور و باران، باز و بسته کردن و تنظیم آینه‌ها جانبی به‌صورت برقی و متصل به گرم‌کن، سیستم نمایش فشار باد تایرها (TPMS)، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش (ESC)، ترمز اضطراری خودکار (AEB)، رادار تصادف از جلو (FCW)، مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، آینه الکتروکرومیک، کلاستر دیجیتالی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی (ACC)، سیستم هشدار خروج از خط (LDW)، سیستم هشدار و پیش بینی برخورد در اثر تغییر لاین (LCA)، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*