مسابقه درگ سرعت ون هوندا و خودرو اسپرت پورشه ۹۱۱

تماشا کنید: ون هوندا با موتور تسلا برای پورشه 911 در مسابقه سرعت شاخ و شانه می‌کشد

این ویدیو از مسابقه سرعت ون هوندا اودیسه با موتور تسلا و پورشه 911 را دست ندهید؛ جایی که این ون خودرو اسپرت نمادین آلمانی را به چالش می‌کشد!

اگر به مسابقات درگ علاقه دارید، ویدیو جدید کانال یوتیوب BoostedBoiz از درگ یک ون هوندا و پورشه 911 نمونه متفاوتی است که حتماً توجه شما را جلب می‌کند. در این مسابقه، یک ون هوندا اودیسه مدل 2001 با مشخصات فنی تسلا مدل S پلید و پورشه 911 توربو S با یکدیگر رقابت می‌کنند و نتیجه جالب از آب در امده است.

مسابقه سرعت ون هوندا و خودرو اسپرت پورشه 911

هوندا اودیسه استفاده شده در این مسابقه سرعت شاسی، پیشرانه و کابین خود را از مدل S پلید، سدان پرچمدار پرشتاب تسلا قرض گرفته است. این یعنی پیشرانه آن باید بتواند 1020 اسب بخار قدرت تولید کند. پورشه 911 نسخه توربو S هم که در طرف دیگر رقابت قرار دارد تقویت شده است و توانایی تولید قدرت بیشتری نسبت به نسخه تولید کارخانه دارد. نسخه کارخانه‌ای این خودرو اسپرت معروف آلمانی می‌تواند 580 اسب بخار قدرت تولید کند؛ البته شاید در اخبار خودرو دیده باشید که تسلا با انتشار ویدیویی از درگ پورشه ۹۱۱ و سایبرتراک سعی داشت ساخته آلمانی‌ها را در برابر محصول خود ناتوان نشان بدهد.

هوندا اودیسه با موتور تسلا و پورشه 911 توربو S در دو دور در یک پیست بیضی‌شکل همدیگر را به چالش می‌کشند. اگرچه خودرو پورشه نهایتاً برنده هر دو دور می‌شود، ون هوندا به راحتی بازی را نمی‌بازد و حتی در دور دوم نزدیک بود که با پیشی گرفتن از پورشه، برنده دور شود. در آخر، نظر شما کاربران گجت نیوز درباره این مسابقه درگ چیست؟

همچنین ببینید:
ویدیویی جذاب از مسابقه درگ بوگاتی شیرون با لامبورگینی هوراکان مسابقه درگ لاماری ایما با هلیکوپتر + ویدیو درگ تسلا سایبرتراک و فورد رپتور R؛ غول برقی ایلان ماسک در برابر هیولا وی V8 سوپرشارژ + ویدیو ویدیو درگ نسل‌های فورد GT، تحول حیرت‌انگیز صنعت خودرو طی سال‌ها را نشان می‌دهد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*