کیا سراتو وارداتی

آغاز فروش کیا سراتو وارداتی در سامانه یکپارچه

شرکت کوشا خودرو قصد دارد تا محصول جدید این شرکت با نام کیا سراتو ۲۰۰۰ وارداتی را در سامانه یکپارچه عرضه کند.

پس از سال‌ها، محصولات جدید کمپانی کیا در جریان نمایشگاه تهران رونمایی شدند. یکی از این خودروها که بازخورد بسیار خوبی از سوی بازدیدکنندگان دریافت کرده بود نسخه جدید کیا سراتو ۲۰۰۰ وارداتی بود که با نام تجاری GT Line نیز شناخته می‌شود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز زمان عرضه این خودرو به همراه مشخصات اجمالی کیا سراتو جدید را اعلام می‌نماییم.

عرضه کیا سراتو وارداتی در سامانه یکپارچه

کیا سراتو ۲۰۰۰ وارداتی

بر اساس اخبار واصله، قرار است تا خودرو کیا سراتو ۲۰۰۰ وارداتی کوشا خودرو همزمان با باز شدن سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، وارد این سامانه شود. با توجه به محبوبیت سراتو در بازار ایران، پیش‌بینی می‌شود که نسخه جدید این محصول نیز با استقبال خوبی از سوی خریداران روبه‌رو شود. لازم به ذکر است قیمت نهایی این خودرو هنوز مشخص نیست و انتظار می‌رود طی روزهای آینده با قیمت علی‌الحساب در سامانه یکپارچه عرضه شود.

مشخصات فنی کیا سراتو وارداتی

کیا سراتو ۲۰۰۰ وارداتی

در بخش فنی این خودرو مجهز به یک پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی است که توانایی تولید قدرتی معادل با ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۱۹۶ نیوتن‌متر را دارد. این قدرت توسط گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو هدایت می‌شود. سیستم تعلیق این خودرو در محور جلو مک‌فرسون و در قسمت عقب مولتی‌لینک است.

امکانات رفاهی و ایمنی

کیا سراتو ۲۰۰۰ وارداتی

نسخه وارداتی سراتو به ایران در پایین‌ترین سطح آپشن قرار دارد و کوشا خودرو در این زمینه دست پایین را گرفته است. امکانات این خودرو شامل سانروف برقی، آینه‌های جانبی تاشو برقی، دو عدد کیسه هوای ایمنی، سنسور نور و باران، کروز کنترل، استارت دکمه‌ای، نمایشگر ۸ اینچی کنسول مرکزی با قابلیت پشتیبانی از Apple Car Play و Android Auto، دوربین دنده عقب، فرمان هیدرولیک تلسکوپی، کامپیوتر سفری راننده، سیستم کمکی حرکت در سربالایی و سراشیبی، چراغ‌های LED، رینگ ۱۷ اینچی و کنترل پایداری الکترونیکی است.

همچنین بخوانید:
معرفی محصولات کوشا خودرو در نمایشگاه خودرو تهران؛ از اپتیما جدید تا سراتو GT لاین نسخه فول آپشن و دو دیفرانسیل کیا سلتوس به ایران می‌آید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*