سرویس ایکس میل - XMail ایلان ماسک

ایلان ماسک با سرویس XMail، به جنگ جیمیل می‌رود

ایلان ماسک، مالک ایکس (توییتر سابق) از راه اندازی سرویس ایمیل XMail خبر داد. ایکس میل قرار است جیمیل گوگل را به چالش بکشد.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس از زمانی که بعد از حواشی فراوان توییتر را تحت مالکیت خود در آورد، اهداف بلندپروازانه زیادی برای آن داشته است؛ شروع این بلندپروازی، تغییر نام پلتفرمی بود که بیش از 10 سال با همین نام خود را تثبیت کرده بود. به نظر می‌رسد ایکس یا همان توییتر سابق حالا در مرحله جدید قصد رقابت با جیمیل را دارد و در این راستا سرویسی تحت عنوان «ایکس میل» (XMail) به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از ایکس در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی سرویس XMail برای رقابت با جیمیل

تایید راه اندازی سرویس ایکس میل - XMail ایلان ماسک

بنا به آخرین اخبار تکنولوژی، ایلان ماسک اخیراً در پاسخ به توییت «نیت مک‌گریدی» (Nate McGrady)، یکی از اعضای تیم مهندسی و امنیت ایکس، راه‌اندازی سرویس ایکس میل را تایید کرد. مک‌گریدی در توییتر پرسید که «کِی ایکس میل را می‌سازیم؟» و در فاصله کمی، ایلان ماسک در جواب اعلام کرد که «در راه است».

ایکس با راه‌اندازی سرویس مذکور به رقابت با جیمیل، سرویس ایمیل فراگیر گوگل می‌پردازد. در حالی ایلان ماسک از شروع به کار سرویس XMail در آینده نزدیک خبر داده است که به‌تازگی زمزمه‌هایی مبنی بر پایان کار جیمیل به گوش رسید. تصویری دست‌کاری‌شده در شبکه‌های اجتماعی از جمله ایکس دست به دست شد که نشان می‌داد جیمیل تا تابستان پیش رو از دسترس خارج می‌شود. با وجود این، گوگل از طریق حساب رسمی جیمیل در ایکس اعلام کرد که این سرویس کماکان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

ایلان ماسک حتی مدتی قبل مدعی شد که به‌زودی شماره تلفن شخصی خود را کنار می‌گذارد تا برای تماس فقط از ایکس استفاده کند. این اقدام نشان می‌دهد این کارآفرین پرحاشیه در تلاش است تا مشروعیت بیشتری به پلتفرم خود ببخشد که در حال حاضر بهترین روزهای خود را سپری نمی‌کند.

پیش از این در گزارشی، مشخص شده بود که ایلان ماسک ایده سوپراپ ایکس را در سر می‌پروراند؛ به‌طور دقیق‌تر، او می‌خواست ایکس را به «یک برنامه واحد» تبدیل کند که «همه‌چیز» را در بر می‌گیرد. ماسک در واقع رقابت با پلتفرم‌های معروف در حوزه‌های مختلف از جمله لینکدین، یوتیوب، فیس تایم و حتی سیستم بانکی را تصور می‌کرد. ظاهراً سرویس ایکس میل هم اقدامی در همین مسیر است.

از دست ندهید:
شرکت نورالینک ایلان ماسک قدرت ابرانسان‌ها را به این بیمار هدیه داد بیزینس جدید ایلان ماسک: ۴۰۰ هزار تومان بدهید تا با من حرف بزنید ایلان ماسک احتمالا به کمپ ترک اعتیاد می‌رود! رسوایی جدید برای ایلان ماسک: شکایت خریداران از زنگ زدن سایبرتراک

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*