قیمت پیکان در بازار

نگاهی به قیمت های عجیب انواع پیکان در بازار ایران (اسفند 1402)

طبق آخرین بررسی قیمت وسایل نقلیه در بازار ایران، شاهد قیمت عجیب مدل‌های مختلف پیکان در بازار آزاد خودرو هستیم.

بر اساس آخرین اخبار خودرو، قیمت خرید و فروش مدل‌های مختلف خودرو پیکان با افزایش جزئی همراه بوده است. این خودرو قدیمی همچنان طرفداران بی‌شماری در داخل کشور دارد که حاضرند برای خرید یک نسخه کمیاب یا کلکسیونی از این خودرو هزینه زیاد چند صد میلیونی را متحمل شوند. در ادامه به بررسی قیمت برخی از مدل‌های مرسوم و پرفروش پیکان در ایران می‌پردازیم.

قیمت جدید مدل های مختلف پیکان

طبق گزارش‌های واصله از بازار خودرو و قیمت جدید مدل‌های مختلف پیکان، خودرو پیکان سدان دوگانه سوز مدل ۱۳۸۳ با کارکرد ۴۰۰ هزار کیلومتر با قیمت ۸۵ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. پیکان وانت دوگانه سوز مدل ۱۳۹۱ با ۳۶۰ هزار کیلومتر کارکرد نیز حدود ۲۱۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. پیکان وانت دوگانه سوز مدل ۱۳۸۸ با ۳۰۰ هزار کیلومتر کارکرد نیز ۱۶۷ میلیون تومان قیمت خورده است. یک نسخه پیکان سدان دوگانه سوز مدل ۱۳۸۲ هم به قیمت ۴۵ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. در سوی دیگر یک پیکان سدان مدل ۱۳۷۹ با ۲۲۰ هزار کیلومتر کارکرد ۷۰ میلیون تومان قیمت خورده است. پیکان سدان مدل ۱۳۷۸ با ۴۵۲ هزار کیلومتر کارکرد هم ۵۴ میلیون تومان قیمت دارد.

با توجه به قیمت‌های اعلامی می‌توان گفت بازار خودروهای پیکان نیز با توجه به جو بازار سایر خودروها دستخوش تغییر می‌شود. در سوی دیگر اما شاهد قیمت‌گذاری نسخه‌های قدیمی و کلکسیونی پیکان تا محدوده 700 میلیون تومان هستیم.

همچنین بخوانید:
نسخه جدید تارا و رانا پلاس ایران خودرو در راه است + جزئیات اجاره لاستیک خودرو برای دریافت معاینه فنی؛ پدیده‌ای دردناک در ایران!