ثبت نام خودروهای وارداتی جانبازان

سایت خرید خودروهای وارداتی جانبازان باز شد + لیست خودروهای قابل انتخاب

سایت ثبت نام خودروهای وارداتی جانبازان از تاریخ ۶ اسفندماه ۱۴۰۲ مجددا برای افراد جامانده از طرح قبلی باز شده است.

طرح عرضه خودروهای وارداتی مخصوص جانبازان مدتی است که اجرایی شده و فاز اول ثبت نام مدتی پیش انجام شد. حال با توجه به این‌که حدود ۳۰۰۰ نفر از جانبازان از این طرح جا مانده بودند، مجددا این طرح اجرایی و از تاریخ ۶ الی ۱۲ اسفندماه سال جاری در دسترس خواهد بود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات بیشتری از این طرح می‌پردازیم.

راه اندازی مجدد ثبت نام خودروهای وارداتی جانبازان – اسفند ۱۴۰۲

ثبت نام خودروهای وارداتی جانبازان

طبق اخبار واصله، در طرح ثبت نام مجدد، جانبازان ۷۰ درصد ویژه در روزهای ۶ و ۷ اسفندماه قادر به ثبت نام یا ویرایش خودرو انتخابی خود هستند. همچنین جانبازان ۷۰ درصد غیر ویژه در روزهای ۸ و ۹ اسفندماه می‌توانند نسبت به ثبت‌ نام یا ویرایش اقدام نمایند. جانبازان ۵۰ الی ۶۹ درصد نیز در روزهای ۱۰ الی ۱۲ اسفندماه می‌توانند با مراجعه به سامانه عرضه خودروهای وارداتی مخصوص جانبازان به نشانی janbazan.saleauto.ir نسبت به ثبت نام یا ویرایش خودرو انتخابی اقدام نمایند. در ادامه جدول خودروهای عرضه شده برای جانبازان ویژه ۷۰ درصد را مشاهده نمایید.

لیست ماشین های موجود در سامانه جانبازان – اسفند ۱۴۰۲

نام برندمدل خودروسال تولید
تویوتاکمری هیبرید دیلوکس۲۰۲۳
تویوتاراوفور هیبرید فلگشیپ۲۰۲۳
مرسدس بنزCLA 180۲۰۲۳
مرسدس بنزکلاس B۲۰۲۴
مرسدس بنزC180۲۰۲۴
فولکس واگناطلس۲۰۲۴
بی ام و220i گرن کوپه۲۰۲۴
بی ام وسدان 318i۲۰۲۴
بی ام وX1 sDrive 20i۲۰۲۴
نیسانایکس تریل۲۰۲۴
فیات500X هیبرید۲۰۲۴

با توجه به اصلاحیه انجام‌شده در آیین‌نامه اجرایی واردات خودرو برای جانبازان، سقف قیمت خودروها دستخوش تغییراتی بوده است و مدل‌های جدیدی در لیست منتشر شده به چشم می‌خورند.

شایان ذکر است که پیش ثبت نام فعلی تنها به‌منظور اطلاع نسبت به نوع درخواست و نیازسنجی خودروهای درخواستی جانبازان است. پس از ثبت نام، متعاقبا نحوه ثبت سفارش و عقد قرارداد با شرکت‌های واردکننده از طریق اطلاع‌رسانی به آگاهی تمامی جانبازان خواهد رسید.

همچنین بخوانید:
گلف GTI و فولکس واگن تیگوان به سامانه جانبازان اضافه شدند عجیب اما واقعی؛ سایپا حواله خودروهای جانبازان را می‌خرد! بازار داغ خرید و فروش حواله خودروهای وارداتی جانبازان؛ به نام جانباز، به کام مرفه بی درد!