قرعه کشی تلگرام پرمیوم رایگان

تا ساعت 17:30 امروز وقت دارید اکانت تلگرام پرمیوم رایگان هدیه بگیرید!

پاول دورف امروز ۱۰ اسفند ماه، رأس ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران، ۱۰ هزار اکانت تلگرام پرمیوم رایگان را به کاربران هدیه خواهد داد.

دو سال پیش تلگرام از یک سرویس اشتراکی ویژه به‌نام Telegram Premium با حق عضویت ماهانه ۴.۹۹ دلاری رونمایی کرد. سرویسی که امکانات بیشتری نسبت به کاربران معمولی را در اختیار شما می‌گذارد. این پروژه موفقی برای پاول دورف، مدیرعامل تلگرام بود؛ چرا که با استقبال خوبی از سوی میلیون‌ها کاربران این پیام‌رسان بزرگ مواجه شد. اما بسیاری از کاربران به‌دنبال راهی برای چشیدن طعم تلگرام پریمیوم، بدون پرداخت هرگونه هزینه‌ای هستند. پاول دورف این کار را امکان‌پذیر کرده است!

مدیرعامل تلگرام، در کانال رسمی خودش قرعه‌کشی را راه‌اندازی کرده که به ۱۰ هزار کاربر، اکانت سه ماهه تلگرام پرمیوم رایگان را هدیه می‌دهد. این قرعه‌کشی از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز خواهد شد و شرکت در آن هم اصلا نیازی به کار پیچیده‌ای ندارد. فقط باید عضو کانال تلگرام رسمی پاور دورف شوید. برای این کار از بخش جستجوی تلگرام، عبارت Pavel Durov را جستجو کنید و روی اکانتی که یک تیک آبی هم کنار آن هست بزنید. سپس از پایی صفحه روی گزینه Join ضربه بزنید تا عضو این کانال شوید.

قرعه کشی تلگرام پرمیوم رایگان

این قرعه‌کشی در بین تمام کاربران کانال دورف انجام خواهد شد؛ بنابراین اگر قبلا عضو کانال آن شده‌اید هم به‌طور خودکار به‌عنوان یک شرکت‌کننده در این قرعه‌کشی انتخاب شده‌اید و واجد شرایط دریافت جایزه هستید.

تلگرام پرمیوم رایگان چه امکاناتی را در اختیار شما می‌گذارد؟

اکانت Premium تلگرام، امکاناتی فراتر از نسخه رایگان آن را در اختیار شما خواهد گذاشت که شامل این موارد می‌شود: انتخاب رنگ دلخواه برای نام اکانت، سرعت بارگذاری سریع‌تر فایل‌ها، افزایش محدودیت‌های آپلود فایل، استیکرهای مخصوص، تجربه بدون تبلیغات، شکلت‌های اموجی سفارشی، آیکون‌های اختصاصی برای اپلیکیشن، مدیریت چت پیشرفته و غیره.

قرعه کشی تلگرام پرمیوم رایگان

در حالی که هر کاربر عادی می‌تواند فقط یک استوری تلگرامی را به‌صورت همزمان منتشر کند، اما کاربران اکانت پرمیوم می‌توانند چندین استوری منتشر کرده و آمار و ارقام آن را هم ببینند. علاوه بر این آن‌ها قادر خواهند بود کپشن‌هایی ۱۰ برابر طولانی‌تر برای استوری‌هایشان بنویسند. این‌ها فقط بخشی از قابلیت‌های تلگرام پریمیوم است. برای آشنایی با تمام آن‌ها، پست تفاوت تلگرام پریمیوم با نسخه عادی چیست؛ آیا تلگرام پریمیوم ارزش هزینه کردن دارد؟ را مطالعه کنید.

در گجت نیوز بخوانید:
سورپرایز جدید تلگرام: کسب درآمد دلاری برای صاحبان کانال های تلگرامی آپدیت جدید تلگرام منتشر شد؛ بروزرسانی بزرگ ربات‌های تلگرامی و جلوه تانوس آموزش استفاده از ربات چت هوش مصنوعی ChatGPT در تلگرام

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*