پلاک شدن سانگ یانگ کوراندو توربوشارژ مونتاژی

سانگ یانگ کوراندو توربوشارژ، نسل چهارم شاسی بلند پرقدرت کره ای در ایران پلاک شد

سانگ یانگ کوراندو توربوشارژ، کراس اوور مونتاژی جدید ایران پلاک ملی دریافت کرد. Korando یک رقیب توانمند کره‌ای برای شاسی بلندهای چینی است.

پس از این‌که تابستان قبل شنیده‌ها حکایت از مونتاژ سانگ یانگ کوراندو در کشور داشتند، بالاخره اوایل اسفند خبر عرضه سانگ یانگ کوراندو مونتاژی توسط نورا موتور پارس منتشر شد. جدیدترین اخبار خودرو حکایت از این دارند که کراس اوور کره‌ای سانگ یانگ کوراندو حالا پلاک ملی دریافت کرده است و رسماً می‌تواند پا به خیابان‌های کشور بگذارد.

سانگ یانگ کوراندو مونتاژی جدید پلاک ملی دریافت کرد

نمای جلو سانگ یانگ کوراندو توربوشارژ مونتاژی

سانگ یانگ کوراندو توربوشارژ مونتاژ شده در ایران، چهارمین نسل از این شاسی بلند کره‌ای است. نسل چهارم این خودرو از سال 2019 روانه بازار شد و پس از ورشکستگی سانگ یانگ، از سال 2023 در خط تولید «کی جی موبیلیتی» (KG Mobility) قرار گرفت؛ کی جی موبیلیتی در واقع نام جدید سانگ یانگ موتور پس از تحولات صورت گرفته در این شرکت در پی بحران‌های مالی است.

کابین و داشبورد سانگ یانگ کوراندو توربوشارژ مونتاژی

پیش‌تر مشخصات فنی سانگ یانگ کوراندو نورا پارس موتور به اشتراک گذاشته شده است. این کراس اوور برای تامین قوای محرکه خود از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم بنزین بهره می‌برد که توانایی تولید قدرت 163 اسب بخار و گشتاور 285 نیوتن‌متر را دارد. یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته مسئول انتقال نیرو محرکه این موتور به یک یا دو محور است و به‌نظر می‌رسد عرضه هر دو نسخه تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل این خودرو در بازار ایران در برنامه‌های نورا موتور باشد.

به‌تازگی خبر عرضه پیکاپ سانگ یانگ خان، دنباله سانگ یانگ موسو سابق هم به گوش رسید. ایلیا موتور که با عرضه محصولاتی مثل دایون Y7 شناخته می‌شود، عرضه این پیکاپ‌ درشت‌هیکل را در دستور کار قرار داده است. انتظار می‌رود این خودرو به‌عنوان یک پیکاپ کره‌ای با ظاهر جذاب، موتور قدرتمند و امکانات متعدد بتواند سهمی چشمگیر از بازار پیکاپ‌ها در ایران کسب کند.

همچنین بخوانید:
آئودی Q4 e-tron در ایران رونمایی شد + مشخصات فنی و امکانات شاسی بلند جذاب آلمانی شاسی بلند مونتاژی نیسان ترا در ایران + عکس و مشخصات مشخصات فنی و قیمت فولکس واگن اطلس، شاسی بلند وارداتی جدید بازار ایران سوزوکی گرند ویتارا هیبرید وارداتی رونمایی شد؛ بازگشت شاسی بلند باقدمت ژاپنی به بازار

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*