تبلت گیمینگ جدید لنوو

لنوو با تبلت گیمینگ جدید خود دوباره سر و صدا به پا کرد

لنوو امروز تبلت گیمینگ جدید خود، لجیون تب – LegionTab را با صفحه نمایش 8.8 اینچی و مشخصات فنی خیره‌کننده رونمایی کرد. در ادامه به معرفی مشخصات این دستگاه خواهیم پرداخت.

کمپانی لنوو صبح امروز در راستای گسترش سبد محصولات گیمینگ خود از تبلت جدید LegionTab رونمایی کرد. این تبلت محصولی 8.8 اینچی است که به‌طور اختصاصی برای گیمرهای موبایل طراحی و ساخته شده. تبلت گیمینگ لیجن تب پیش‌تر در کشور چین تحت نام «Lenovo Y700» رونمایی شده و با مشخصات فنی قدرتمند قادر است یک تجربه گیمینگ فوق‌العاده را به کاربران خود ارائه دهد.

در ادامه در گجت نیوز به معرفی بیشتر این تبلت گیمینگ لنوو خواهیم پرداخت.

تبلت گیمینگ جدید لنوو لژیون تب؛ خط و نشان Lenovo برای تبلت‌های پرچمدار اپل و سامسونگ

لجیون تب Lenovo

مهم‌ترین قابلیت سخت افزاری تبلت گیمینگ جدید لنوو صفحه نمایش 8.8 اینچی فوق‌العاده این دستگاه است که رزولوشن +QHD داشته و نرخ نوسازی 144 هرتزی ارائه می‌کند. این نرخ رفرش بالا باعث ارائه تجربه‌ای سریع‌تر و روان‌تر حین اجرای بازی‌های اکشن و پر زد و خورد خواهد شد. علاوه بر این، سیستم بازخورد ارتعاشی در این تبلت نیز به‌طور قابل ملاحظه‌ای تقویت شده تا حس و حال شرکت کردن در بازی‌های ویدیویی بیشتر به دست کاربر منتقل شود.

لنوو تبلت جدیدش را به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام مجهز کرده که با استفاده از معماری چهار نانومتری ساخته شده و ضمن ارائه عملکرد فنی خیره‌کننده مصرف انرژی فوق‌العاده پایینی هم دارد. در کنار این تراشه قدرتمند، کوالکام همچنین از 12 گیگ رم LPDDR5X هم در تبلت جدیدش بهره برده تا اجرای بازی‌های سنگین و حجیم و مالتی تسکینگ در رابط کاربری دستگاه به‌سادگی صورت پذیرد. علاوه بر این، ظرفیت 256 گیگابایتی این دستگاه نیز خیال کاربر را از بابت نصب جدیدترین بازی‌های روز راحت خواهد کرد؛ ضمن آن‌که با استفاده از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی می‌توان میزان حافظه این تبلت را تا سقف یک ترابایت ارتقا داد.

تبلت گیمینگ جدید لنوو

البته این مشخصات فنی قدرتمند باعث نشده که لنوو از طراحی فنی عالی در تبلت گیمینگ پرچمدارش غافل شود. تبلت لژیون تب ضخامتی 7.6 میلیمتری داشته و وزن آن حدودا 350 گرم خواهد بود. به این ترتیب تبلت گیمینگ جدید لنوو حمل‌پذیری فوق‌العاده‌ای ارائه داده و به‌سادگی درون کیف کاربر قرار خواهد گرفت.

بعلاوه، لنوو همچنین توجه ویژه‌ای هم به سیستم تهویه تبلت جدیدش داشته و از سیستم خنک کننده Legion ColdFront در تبلتش بهره برده است. سیستم خنک کننده محفظه بخار به کار رفته در تبلت گیمینگ جدید لنوو سه مد عملکردی مختلف هیولا (Beast Mode)، مد متعادل (Balanced Mode) و ذخیره انرژی (Energy Saving) را ارائه داده و به کاربران اجازه می‌دهد که بر اساس عملکرد و شارژدهی مورد انتظارشان توان خنک کنندگی دستگاه را کنترل کنند.

تبلت LegionTab همچنین یک باتری 6550 میلی آمپر ساعتی در اختیار دارد که شارژدهی فوق العاده‌ای برای جلسات گیمینگ طولانی داشته و از طریق درگاه USB-C و فناوری Quick Charge 3.0 کوالکام با توان حداکثر 45 وات شارژ می‌شود. این پورت همچنین در نقش درگاه DisplayPort 1.4 هم ظاهر شده و وظیفه اتصال دستگاه به نمایشگرهای خارجی را بر عهده دارد.

تبلت LegionTab

تبلت جدید لنوو همچنین از بلوتوث 5.3 و وای فای 6E هم پشتیبانی کرده و بازی کردن بدون لگ و با حداقل تاخیر را تضمین می‌کند. این تبلت همچنین به‌طور کامل از سایر گجت‌های گیمینگ برند لجیون لنوو پشتیبانی کرده و قادر است با حداقل دردسر به مانیتورها، هدست‌ها، کیبوردها و ماوس‌های Legion متصل شود. همچنین سیستم پشتیبانی و خدمات پس از فروش فوق‌العاده Premium Care لنوو هم تمامی خدمات پس از فروش مورد نیاز دستگاه اعم از راه‌اندازی، اتصال، خدمات نرم افزاری و اجزای جانبی را پشتیبانی کرده و به رفع تمامی مشکلات کاربران خواهد پرداخت.

این تبلت لنوو با شروع قیمت حدود 650 دلار در آینده بسیار نزدیک در بازارهای اروپا، خاورمیانه و آفریقا عرضه خواهد شد. بنابراین اگر قصد برخورداری از بهترین تجربه گیمینگ روی تبلت‌ها را دارید، قطعا تبلت گیمینگ جدید لنوو گزینه‌ای ایده‌آل برای شما خواهد بود.

در گجت نیوز بخوانید:
بهترین تبلت های مناسب گیمینگ که هم‌اکنون می‌توانید خریداری کنید بهترین تبلت های اندرویدی جهان در سال ۲۰۲۳ بهترین تبلت های اقتصادی سال ۲۰۲۳