برند ماگما - Magma جنسیس

ماگما، برند جدید جنسیس برای عرضه خودروهای اسپرت

جنسیس برند جدید خود با نام ماگما را معرفی کرد. این خودروساز کره‌ای تحت برند Magma نسخه اسپرت و عملکردمحور خودروهای خود را عرضه می‌کند.

جنسیس، زیرمجموعه لوکس گروه هیوندای، فصلی تازه از فعالیت خود را با یک برند جدید آغاز می‌کند. این شرکت کره‌ای پیش از نمایشگاه خودرو نیویورک 2024 از زیربرندی با نام «ماگما» (Magma) رونمایی کرده است که از این به بعد تحت آن محصولات اسپرت و عملکردمحور عرضه خواهد کرد. جنسیس تا به اینجا نسخه‌های ویژه خودروهایی نظیر GV60 و GV80 برای برند ماگما را به نمایش گذاشته است که احتمالاً رنگ نارنجی آن‌ها نشان بدهد دقیقاً چه چیزی پیش رو است.

معرفی ماگما، برند تازه‌تاسیس جنسیس

جنسیس در نمایشگاه خودرو نیویورک سال گذشته نسخه کوپه کانسپت شاسی بلند GV80، یکی از شاسی بلندهای سایز متوسط ​​سال 2023 را ارائه داده بود که همین رنگ نارنجی آشنای ماگما را داشت. این خودروساز کره‌ای مدتی بعد در همان سال 2023 اقدام به معرفی نسخه ماگمای سدان G80 کرد. این نسخه G80 که Magma Special نام دارد، هم‌اکنون در تعداد محدود صرفاً برای منطقه خاورمیانه تولید می‌شود.

کانسپت GV60 ماگما جنسیس

جنسیس GV60 ماگما کانسپت خودرو جدیدی است که بر اساس آخرین اخبار خودرو خارجی، جنسیس به‌تازگی قبل از نمایشگاه خودرو نیویورک 2024 معرفی کرد. این خودرو هم در آینده وارد خط تولید می‌شود، ولی تولید آن به منطقه یا مناطق مشخصی محدود نخواهد بود. جزئیات بیشتری درباره تولید و عرضه و همچنین پیشرانه این خودرو مشخص نیست.

کانسپت GV60 ماگما جنسیس

با وجود این، از این موضوع اطلاع پیدا کرده‌ایم که این کراس اوور برقی برند ماگما باتری ارتقا یافته دارد و خروجی آن هم احتمالاً افزایش پیدا کرده است. همچنین بدنه این کراس اوور فاصله کمتری نسبت به سطح زمین دارد و از ناحیه جلو عریض‌تر به نظر می‌رسد. در نمای جلو آن تغییراتی نظیر پیاده‌سازی ورودی پهن‌تر صورت گرفته است که البته به‌جای موتور، وظیفه خنک کردن موتورها، ترمز و باتری را بر عهده دارد.

سه حفره در نمای جلو، گلگیرهای برجسته، رینگ‌های 21 اینچی و اسپویلر عقب برخی دیگر از ویژگی‌های طراحی نمای بیرونی GV60 ماگما هستند که تمرکز روی آیرودینامیک در آن به وضوح دیده می‌شود. در کابین این ماشین هم المان‌هایی نظیر تریم چرمی و رنگ‌بندی تیره و نارنجی که جلوه‌ای اسپرت به فضای داخلی داده‌اند توجه را به خود جلب می‌کنند.

تاریخ دقیق عرضه GV60 ماگما مشخص نیست، ولی جنسیس می‌گوید به‌زودی آن را روانه بازار خواهد کرد. این شرکت همچنین اعلام کرده است که در نظر دارد برای هر کدام از خودروهای جنسیس نظیر G70 ،G80 ،G90 و GV60 EV یک نسخه عملکردمحور تحت برند ماگما عرضه کند. در نهایت لازم به ذکر است که محصولات برند ماگما روز 29 مارس مصادف با 10 فروردین در نمایشگاه خودرو نیویورک به‌صورت کامل به نمایش گذاشته خواهند شد.

همچنین بخوانید: علت تقسیم هیوندای و جنسیس به دو برند متفاوت چیست؟ خودروهای فوق لوکس مرسدس با برند میتوس به بازار می‌آیند لکسوس NX مدل جدید با امکانات تازه از راه رسید چری اکسید اکسلانتیکس ET‌، شاسی بلند لوکس و جذاب چینی معرفی شد