شاسی بلند برقی جیلی گلکسی E5

جیلی E5 معرفی شد؛ شاسی بلند برقی جدید چینی ها با قیمت باورنکردنی

محصول الکتریکی جدید برند گلکسی جیلی با نام E5 معرفی شد. شاسی بلند برقی چینی ای 5 با قیمت رقابتی به دنبال کسب سهم از بازار جهانی خودرو است.

گلکسی، یکی از زیرمجموعه‌های خودروساز چینی جیلی که در زمینه تولید محصولات الکتریکی‌شده فعالیت می‌کند، اخیراً شاسی بلند جدید خود را معرفی کرد. شاسی بلند جدید جیلی گلکسی که پیش‌تر هم تصاویری از آن منتشر شده بود، E5 نام دارد. البته تصاویری که تا به اینجا از آن منتشر شده‌اند، بدنه این خودرو را فقط با پوشش استتاری نشان می‌دهند. این یعنی باید منتظر رونمایی کامل از این خودرو در آینده باشیم. با این حال، قبل از آن می‌توانید در ادامه با جزئیات بیشتری درباره جیلی ای 5 آشنا شوید.

معرفی و تصاویر اولیه جیلی گلکسی E5

خودرو E5 اولین محصول جهانی برند گلکسی جیلی به حساب می‌آید و بر اساس آخرین اخبار خودرو خارجی، قرار است طی نمایشگاه خودرو پکن که از 25 آوریل (6 اردیبهشت) برگزار می‌شود به نمایش گذاشته شود. E5 به‌عنوان خودرویی که بازارهای مختلف را هدف می‌گیرد، در نسخه‌های چپ فرمان و راست فرمان عرضه خواهد شد و انواع تست‌ها را با توجه به مناطق هدف پشت سر خواهد گذراند. جیلی در نظر دارد این شاسی بلند برقی را با قیمت بین 21 تا 28 هزار دلار عرضه کند که برای خودرویی برقی در این سطح جای توجه دارد.

نمای جلو شاسی بلند برقی جیلی گلکسی E5

جیلی E5 طراحی آشنایی دارد که پیش‌تر در جیلی E8، البته در قالب سدان دیده بودیم. جلوپنجره ویژه جیلی با نام Light Cosmos Dynamic، چراغ‌های باریک و کشیده و ورودی‌های هوا به شکل حرف L ویژگی‌هایی‌اند که در نمای جلو این خودرو الکتریکی چینی به چشم می‌آیند. در ناحیه کناری دستگیره‌های درب به ظرافت بیشتر طراحی و بهبود عملکرد آیرودینامیک کمک می‌کنند و رینگ‌های آلیاژی با مقاومت حداقلی در برابر هوا را هم باید به آن‌ها اضافه کرد.

نمای عقب شاسی بلند برقی جیلی گلکسی E5

ناحیه عقب ای 5 محل قرارگیری چراغ‌های به هم پیوسته و یک اسپویلر بزرگ است. البته عده‌ای طراحی عقب این ماشین را تقلید شده از اس یو وی‌های معروفی مثل پورشه ماکان برقی مدل 2024 و مرسدس بنز EQC می‌دانند. این شباهت خصوصاً نسبت به اس یو وی مرسدس بنز آشکارتر است.

نمای کناری شاسی بلند برقی جیلی گلکسی E5

در مقطع کنونی جزئیات بیشتری درباره جیلی گلکسی E5 در دسترس نیست و باید منتظر رونمایی کامل و به تبع آن ارائه اطلاعات بیشتر از سوی جیلی بود. این خودروساز چینی برنامه دارد سه خودرو جدید را در سال 2024 به بازار معرفی کند که همه بر پایه جدیدترین پلتفرم آن توسعه پیدا کرده‌اند. E5 که یکی از این خودروها است با طراحی جذاب، قیمت به صرفه و ویژگی‌های دیگر می‌تواند سهم مناسبی از بازار اس یو وی‌های الکتریکی به دست بیاورد.

از دست ندهید:
خودرو الکتریکی خودران Jiyue 07 ؛ محصول مشترک جیلی و بایدو خودرو آفرودی گریت وال تانک ۳۰۰ وارد ایران شد + مشخصات، امکانات و قیمت پیکاپ جیلی Radar RD6 با شتاب حیرت انگیز رونمایی شد بی وای دی e2، شاسی بلند برقی جدید چینی ها فقط 750 میلیون تومان قیمت دارد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*