خنک کننده مایع چینی TRYX با نمایشگر خمیده AMOLED

چینی ها یک خنک کننده مایع شگفت‌انگیز را برای سیستم‌های گیمینگ ساختند

شرکت چینی TRYX از نسل جدید خنک کننده مایع AIO خود رونمایی کرده که برای نخستین بار در جهان از یک نمایشگر خمیده AMOLED استفاده می‌کند.

آخرین خنک کننده مایع AIO سری Panaroma Exhibition Area PRO شرکت TRYX در حال گذار به نسل بعدی خنک‌کننده‌های مایع است؛ چرا که تصاویر اولیه نشان می‌دهد این راه حل خنک‌کننده بی‌همتا است. براساس جزئیات به اشتراک گذاشته شده توسط نام کاربری wxnod در شبکه اجتماعی X، به نظر می‌رسد این خنک کننده مایع چینی در دو نسخه مختلف PRO و ARGB عرضه می‌شود که احتمالاً دومی دارای فن‌های ARGB یکپارچه برای رادیاتور است. انتظار می‌رود خط تولید خنک‌کننده مایع AIO جدید این شرکت در سه پیکربندی رادیاتور 240 میلی‌متری، 280 میلی‌متری و 360 میلی‌متری راه‌اندازی شود که سازگاری گسترده با سیستم های گیمینگ را به‌همراه دارد.

خنک کننده مایع چینی TRYX با نمایشگر خمیده AMOLED

اما جالب‌ترین بخش خنک‌کننده‌های مایع AIO پانوراما ظاهراً یک صفحه‌نمایش خمیده AMOLED اختصاصی 6.5 اینچی است که برای نخستین بار در جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. گفته شده که نمایشگر داخلی به دلیل نرخ خمیدگی و ارائه زاویه دید بهتر به کاربران، می‌تواند به «جلوه های بصری سه‌بعدی با چشم غیر مسلح» دست یابد. بدون شک صفحه‌نمایش خمیده نوآورانه است و دیدن مکانیزم نصب با چنین صفحه‌نمایشی متفاوت از هر آنچیزیست که تاکنون دیده‌ایم.

خنک کننده مایع چینی TRYX با نمایشگر خمیده AMOLED

اطلاعات زیادی در مورد عملکرد خنک‌کننده‌های مایع AIO شرکت TRYX نداریم؛ اما مشخص شده که خنک‌کننده Panorama AMOLED از پمپ آب نسل هشتم ASETEK استفاده می‌کند که در سری جدید خنک‌کننده‌های ROG RYUO III ایسوس به کار رفته است. این پمپ دارای موتور سه فاز و صفحه خنک‌کننده 32 درصد بزرگتر برای دفع حرارتی بهتر است. بنابراین سری Panorama علی‌رغم اینکه از برندی با شهرت کمتر است، اما عملکرد بالایی را ارائه می‌کند.

مدل‌های 240 میلی‌متری، 280 میلی‌متری و 360 میلی‌متری سری PRO این لیکوئید کولر به ترتیب 290 دلار، 331 دلار و 359 دلار قیمت دارند. نسخه‌های ARGB کمی گران‌تر هستند و قیمت مدل‌های 240 میلی‌متری، 280 میلی‌متری و 360 میلی‌متری به ترتیب 303 دلار، 345 دلار و 373 دلار است.

خنک کننده مایع چینی TRYX با نمایشگر خمیده AMOLED

با در نظر گرفتن ویژگی‌هایی که همراه این خنک کننده مایع ارائه می‌شود، این قیمت‌گذاری مناسب به‌نظر می‌رسد. البته این قیمت‌ها متعلق به بازار چین است و هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی و تاریخ عرضه آن‌ها وجود ندارد.

علاوه بر TRYX، یک برند چینی دیگر به نام “SAMA” نیز لیکوئید کولرهای AIO مدل Zenith خود را معرفی کرده که آن‌ها نیز از یک نمایشگر خمیده AMOLED بسیار مشابه استفاده می‌کنند. البته هنوز خبری از قیمت یا زمان عرضه آن‌ها در بازار نیست.

در گجت نیوز بخوانید:
مقایسه کامپیوتر گیمینگ با لپ تاپ گیمینگ؛ کدام گزینه بهتری برای من است؟ اگر قصد دارید به یک گیمر حرفه ای تبدیل شوید به این موارد نیاز خواهید داشت! چگونه لپ تاپ گیمینگ خود را خنک نگه داریم؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*