تماشا کنید: گلکسی اس ۷ با بدنه‌ای از طلای ۲۴ عیار

باید قبول کرد که گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) یکی از شیک‌ترین و زیباترین گوشی‌های سال ۲۰۱۶ است، و باید انتظار یک موفقیت بزرگ را برای این گوشی در نظر داشته باشیم. البته هستند کسانی که می‌خواهند موبایل ان‌ها در کنار زیبایی، قدرت سخت افزاری بالا، و بودن از یک برند معتبر و محبوب، لوکس نیز باشد. اگر شما نیز از این دسته هستید، Goldgenie برای شما یک گلکسی S7 با بدنه‌ای از طلای ۲۴ عیار ساخته است. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

Goldgenie کمپانی‌ست که از پشتیبانی میلیونر معروف، جیمز کان ( James Caan ) برخوردار بوده و در زمینه‌ی ساخت اشیای لوکس کار می‌کند. حال این کمپانی به سمت پرچم‌دار سامسونگ رفته تا از این گوشی‌ فوق العاده مدل لوکسی بسازد.

در حال حاضر تنها یک مدل در نظر گرفته شده که قاب منحنی پشت گوشی کاملا از گرد طلای ۲۴ عیار پوشیده شده است.  حتی دکمه‌ها، فریم، دوربین و حتی قاب فلش نیز از طلاست. با این حساب تنها جلوی گوشی باقی می‌ماند که صفحه‌ی گلکسی اس ۷ با محافظ گوریلا گلکسی که دارد از طلا نیست.

این طراحی تقریبا شبیه به مدل استارداست گلکسی اس ۶ اج ( Galaxy S6 Edge Stardust ) است که در حال حاضر می‌توان از Goldgenie خریداری کرد، هرچند به نظر خرید یک گوشی آن‌ هم با آخرین تکنولوژی‌ها از این کمپانی منطقی‌تر به نظر می‌رسد. کمپانی اعلام کرده که مدل ۶۴ گیگابایتی  گلکسی اس ۷ قیمتی برابر با ۲,۰۹۷ پوند و مدل گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge )نیز ۲,۲۹۷ پوند خواهد بود. در ادامه می‌توانید ویدیویی از این گوشی زیبا مشاهده کنید:


منبع: gsmrena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*