تویوتا کمری هیبرید

نسل جدید تویوتا کمری هیبرید در نمایشگاه خودرو پکن معرفی شد

نسل جدید تویوتا کمری هیبرید با حضور در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ توجهات زیادی به سمت و سوی خود جلب نموده است.

نمایشگاه خودرو پکن در کشور چین یکی از مهم‌ترین رویدادهایی است که هر ساله در این کشور برگزار می‌شود و بازدیدکنندگان و خبرنگاران زیادی نیز از سرتاسر دنیا در این رویداد حضور پیدا می‌کنند. از این رو می‌توان گفت که حضور در چنین نمایشگاهی می‌تواند برای بسیاری از خودروسازان مطرح دنیا جذاب باشد و به همین دلیل تقریباً اکثر آن‌ها با جدیدترین محصولات خود در این آوردگاه بین‌المللی حاضر می‌شوند. کمپانی تویوتا نیز مانند هر سال با محصولات خاص خود به این نمایشگاه قدم گذاشته و پس از معرفی دو خودرو برقی جدید در جریان این رویداد، آمده است تا بتواند سهم بیشتری از بازار عظیم چین را از آن خود نماید. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به معرفی تویوتا کمری هیبرید جدید می‌پردازیم.

معرفی تویوتا کمری هیبرید 2025

تویوتا کمری هیبرید

کمری در همه نسل‌های خود از طراحی و طرفدار بیشتری به نسبت سایر سدان‌های هم‌رده خود برخوردار بوده است. طراحان تویوتا نیز برای حفظ این برتری، تمام تلاش خود را در جدیدترین نسل این خودرو به‌کار برده اند. در قسمت جلوی این خودرو از یک جفت چراغ بومرنگ‌شکل استفاده شده که با نقوش و شکستگی‌های خود توانسته جلوه جذاب و نسبتاً خشنی به خودرو هدیه دهد. با توجه به هیبرید بودن پیشرانه کمری رونمایی شده در نمایشگاه چین، شاهد جلوپنجره‌ای هستیم که به‌صورت لوزی طراحی شده تا علاوه بر عبور دادن هوای کافی برا خنک‌کاری، حس و حال یک خودروی تمام برقی را هم به بیننده القا کند. فرم چراغ‌های بومرنگی‌شکل در عقب خودرو نیز به‌چشم می‌خورد تا این شباهت، هماهنگی در طراحی را به‌طور کلی برای بازدیدکنندگان نمایان کند.

مشخصات فنی Toyota Camry Hybrid 2025

تویوتا کمری هیبرید

نسخه حاضر و معرفی شده در غرفه تویوتا مجهز به یک پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی است که قادر است حدود ۱۷۸ اسب بخار توان و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور را تولید کند و به کمک موتور برقی چرخ‌های جلو را به حرکت وادارد. توان و گشتاور خروجی کلی این پیشرانه هیبرید مشخص نشده و تنها به خروجی ذکر شده از پیشرانه بنزینی آن باید بسنده کنیم. تویوتا در قسمت انتقال قدرت کمری ۲۰۲۵ هیبرید نیز از گیربکس CVT مخصوص خودروهای هیبرید (eCVT) بهره برده است تا توان و گشتاور تولیدی هر دو موتور به محور جلو منتقل شود.

امکانات رفاهی و ایمنی کمری هیبرید جدید

تویوتا کمری هیبرید

تمامی مدل های کمری مدل ۲۰۲۵ دارای مجموعه فناوری Toyota Safety Sense هستند؛ این فناوری شامل سیستم ضد تصادف است که خودروها و عابران را تشخیص می‌دهد و علاوه بر آن، کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خطوط، سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، سیستم نور بالای خودکار، سیستم هشدار نقطه کور و سنسور هشدار عبور ترافیک عقب را نیز شامل می‌شود.

از دیگر آپشن‌های این خودرو می‌توان به کلاستر تمام دیجیتال راننده، نمایشگر لمسی 10 اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو، ترمز پاک برقی به‌همراه اتوهلد (Auto Hold) و سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS) اشاره کرد.

سایر اخبار مرتبط با نمایشگاه خودرو پکن 2024:
سدان برقی مزدا EZ-6 رسماً معرفی شد؛ جانشین تمام الکتریکی مزدا 6 شاسی بلند الکتریکی هوندا e:NS2 برای رقابت با خودو جذاب تسلا از راه رسید جی کلاس هم برقی شد؛ نسل جدید شاسی بلند لوکس مرسدس بنز با پیشرانه الکتریکی خودرو استلاتو S9؛ شاهکار هواوی در نمایشگاه چین

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*