تصادف بلاگر ایرانی حوزه خودرو با مک لارن سنا

آرتیست بازی بلاگر ایرانی حوزه خودرو، مک لارن میلیون دلاری را نابود کرد + فیلم

اخیرا ویدیویی از تصادف شدید یک بلاگر ایرانی حوزه خودرو با ماشین گرانقیمت و لاکچری مک لارن سنا منتشر شده و واکنش‌های زیادی برانگیخته است.

اگرچه انجام حرکات نمایشی با خودروهای گران قیمت می‌تواند حس‌وحال جالبی برای راننده یا حتی تماشاگران صحنه به‌همراه داشته باشد، اما واقعیت این است که هرگز ایده مناسبی نیست.

تصادف بلاگر ایرانی حوزه خودرو با مک لارن سنا

معمولا هر چند وقت یک‌بار شاهد انتشار ویدیوهای تصادف رانندگان ناشی با خودروهای گران قیمت هستیم؛ از جمله در یک مورد اخیرا شاهد چپ کردن تویوتا FJ کروزر در سواحل کویت بودیم.

مک لارن سنا

اما این اتفاقات پایانی ندارد و حالا یک ایرانی ساکن کالیفرنیا که اتفاقا در حوزه خودرو فعالیت بلاگری هم دارد، یک مک لارن سنا گران قیمت را به یک تکه آهن‌پاره بدل کرده است.

نام این بلاگر ایرانی، ادموند بارسقیان، معروف به ادموند موندی است. او که ساکن کالیفرنیاست، در شبکه‌های اجتماعی خود را یک کارآفرین معرفی می‌کند و معمولا در ویدیوهای مختلف سوار بر خودروهای گران قیمت و در حال ویراژ دادن و حرکات نمایشی دیده می‌شود.

ادموند صبح روز دوشنبه به‌همراه مک لارن سنا 1.5 میلیون دلاری خود و در شرایطی که در حال انجام حرکات نمایشی بود، کنترل خودرو را از دست داد و ماشین گران قیمت خود را به یک آهن‌پاره بی‌مصرف بدل کرد!

ماشین ادموند در این تصادف با دیوار نمایشگاه خودرو لکسوس برخورد شدیدی داشت و به‌گفته کارشناسان، نوع تصادف از نوعی نیست که بیمه هزینه خسارت را تقبل کند. از سویی هزینه تعمیر یا تعویض قطعات این خودرو خاص و گران قیمت نیز بسیار کمرشکن است.

در ویدیو منتشر شده از صحنه این تصادف دیده می‌شود که خودرو مک لارن ادموند موندی ضمن برخورد با دیوار نمایندگی لکسوس، با یک تویوتا کمری نیز برخورد کرده و گلگیر جلو، در سمت سرنشین و چرخ جلو آن آسیب‌های شدیدی دیده‌اند.

بیشتر بخوانید:
فراری 12Cilindri از راه رسید؛ بازگشت به ریشه‌ها با پیشرانه بنزینی 12 سیلندر نقش باتری‌های لیتیومی در خودروهای پلاگین هیبرید چیست؟ شاهین بخریم یا اطلس؛ بهترین محصول سایپا کدام است؟ مقایسه جک J4 با کی ام سی ایگل؛ تفاوت در چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*