نمایشگاه بین المللی ایران هلث

نمایشگاه بین المللی ایران هلث با حمایت همراه اول برگزار می‌شود

رویداد و نمایشگاه بین المللی ایران هلث با حمایت همراه اول، نخستین اپراتور سلامت کشور، در روزهای 29 اردیبهشت تا 1 خرداد برگزار می‌شود.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث – Iran Health در روزهای 29 اردیبهشت تا 1 خرداد 1403 با حمایت همراه اول در تهران برگزار می‌شود. این رویداد با رویکرد ارائه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی برگزار خواهد شد و توسعه فناوری‌های حوزه سلامت در کشور، افزایش قدرت رقابت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برای حضور در بازارهای جهانی، توسعه صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور حوزه سلامت، شبکه‌سازی و اشتراک‌گذاری تجربیات توسعه فناوری حوزه سلامت و تجاری‌سازی دستاوردهای فناورانه حوزه سلامت کشور از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه محسوب می‌شوند.

همراه اول که به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه کشور و همچنین اولین اپراتور سلامت ایران شناخته می‌شود و وظیفه ارائه بستر فعالیت ذی‌نفعان حوزه سلامت را بر عهده دارد، حضور فعالی در این نمایشگاه خواهد داشت و سرویس و بخش‌های مختلف خود مانند پلتفرم پایش دیجیتال سلامت، اپراتور سلامت، خدمات غیر حضوری دارو، سامانه خودمراقبتی و پیشگیری، پرونده الکترونیک سلامت و بی‌سیم سازمانی آواک را به این رویداد خواهد آورد.

نمایشگاه بین المللی ایران هلث، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد در حوزه تجهیزات و خدمات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی در منطقه محسوب می‌شود و تعداد زیادی از شرکت‌های توانمند در این حوزه در این رویداد حضور خواهند داشت. به همین دلیل، این نمایشگاه یک فرصت ایده‌آل برای شرکت‌های فعال داخلی و بین‌المللی به‌شمار می‌رود. بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث در روزهای 29 اردیبهشت تا 1 خرداد 1403 و از ساعت 8 تا 15 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از علاقه‌مندان میزبانی می‌کند.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) همراه اول از کیوسک های دیجیتال پایش سلامت رونمایی کرد همراه اول کارفرمای برتر سلامت محور تهران شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*