بسته تخفیفی ایرانسل

بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت روز جهانی ارتباطات اعلام شد

جزئیات بسته تخفیفی ایرانسل شامل اینترنت و مکالمه، به مناسبت روز جهانی ارتباطات در 28 اردیبهشت 1403 اعلام شد.

ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی، یک بسته ترکیبی تخفیف‌دار را به مشترکان خود ارائه می‌کند. 17 می، مصادف با 28 اردیبهشت 1403، روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی است و به همین مناسبت، ایرانسل یک بسته ترکیبی شامل یک گیگابایت اینترنت و یک ساعت مکالمه ایرانسلی را با تخفیف ویژه در اختیار تمامی مشترکان سیم کارت های دائمی و اعتباری خود قرار می‌دهد.

همه مشترکان سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند یک بسته ترکیبی شامل یک گیگ اینترنت و یک ساعت مکالمه درون شبکه را فقط با قیمت 4000 تومان خریداری کنند. این بسته تا یک روز بعد از خریداری و فعال‌سازی اعتبار دارد و مشترکان قادر خواهند بود آن را به دفعات خریداری کنند. به‌منظور فعال‌سازی این بسته ترکیبی باید کد دستوری ستاره 5 مربع را شماره‌گیری کرده یا به سوپراپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کنید.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳ اعلام شد بسته مکالمه رایگان و ارزان ایرانسل {تنها روش واقعی} فعال سازی سیم کارت ایرانسل در یک دقیقه

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*