سامانه فروش خودروهای برقی

لیست تمام ماشین های قابل خرید در سامانه فروش خودروهای برقی

سامانه فروش خودروهای برقی در اولین دور عرضه این دسته از محصولات، میزبان خودروهای الکتریکی جذاب آسیایی و اروپایی است.

پس از اعلام شرایط ثبت نام خودرو در سامانه فروش خودروهای برقی، فعالیت این سامانه به‌صورت رسمی آغاز شده و در این دور از فروش، شاهد حضور خودروهای مطرح و به‌روز از برندهای معتبر بوده‌ایم. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام فهرست خودروهای عرضه شده می‌پردازیم.

خودروهای عرضه شده در سامانه فروش خودروهای برقی

در اولین دوره سامانه فروش خودروهای برقی، محصولاتی چون هوندا E-NS1، آئودی Q5 E-Tron، فولکس واگن ID۴، هونگچی E-QM5، لونا GRE، جک E50A، سینوگلد و… عرضه می‌شوند. متقاضیان باید توجه داشته باشند که صرفاً بانک‌های ملت، تجارت، ایران زمین و گردشگری، امکان افتتاح حساب وکالتی برای سامانه خودروهای برقی را دارند.

سامانه فروش خودروهای برقی

با توجه به صحبت‌های رئیس سازمان توسعه تجارت و مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، سامانه وارداتی های برقی با فرایند به‌مراتب آسان‌تری نسبت به سایر سامانه‌ها فعالیت می‌کند. همچنین به مالکان خودروهای برقی، معافیت‌ها و بخشودگی‌های مختلفی تخصیص پیدا می‌کند و به این ترتیب، هزینه سربار تردد بر خودروهای برقی بسیار کمتر از محصولات سوخت فسیلی خواهد بود. با توجه به بررسی‌های انجام شده، سامانه خودروهای برقی، عرضه محصولات تمام الکتریکی نشان‌های تجاری آئودی، فولکس واگن، تویوتا، هوندا، ام جی، نتا، بی وای دی، اشکودا و… را در برنامه دارد. برای همین، در چند وقت اخیر، شرکت‌های واردکننده مختلفی محصولات تمام برقی خود را جهت اخذ مجوزهای شماره‌گذاری به ایران آورده‌اند.

سامانه فروش خودروهای برقی از ۳۰ اردیبهشت تا ۵ خرداد ۱۴۰۳ فعال خواهد بود و متقاضیان می‌توانند خودروهای مورد نظر خود را انتخاب کنند. نشانی وبسایت این سامانه EVauto.ir است. برای ثبت نام در این سامانه نیاز است تا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به‌صورت حساب وکالتی در حساب بانکی متقاضی وجود داشته باشد.

ویدیو مرتبط
از دست ندهید:
دو خودرو برقی تویوتا bZ3 و bZ4X توسط شرکت برساوش به ایران وارد می‌شود قیمت حواله خودروهای برقی میلیاردی شد تاریخ فروش و عرضه ریرا برقی ایران خودرو به بازار اعلام شد + مشخصات و قیمت احتمالی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*