هندزفری بی سیم آنر Earbuds A

هندزفری بی سیم آنر Earbuds A با قیمت زیر ۲۰ دلار رونمایی شد

هندزفری بی سیم آنر Earbuds A با طراحی ارگونومیک، صدای باکیفیت و قیمت عالی، تجربه جدیدی از لذت گوش دادن به موسیقی و تماس را ارائه می‌کند.

آیا عاشق گوش دادن به موسیقی هستید؟ آیا عادت دارید هر روز از طریق اپلیکیشن های استریم موسیقی، به آهنگ‌های جدید و قدیمی گوش کنید؟ آیا می‌خواهید باکیفیت بالا به موسیقی‌های مورد علاقه‌تان گوش کنید و برای آن به‌دنبال یک هدفون خوش قیمت می‌گردید؟ پس هندزفری جدید آنر را انتخاب کنید. کمپانی آنر از هندزفری بی سیم جدید آنر Earbuds A رونمایی کرد که با داشتن ویژگی‌های جذاب و قیمت مقرون به‌صرفه، انتخاب ایده‌آلی برای همه است.

کیفیت صدای این هندزفری موفق به کسب تأییدیه Golden Ear شده که نشان‌دهنده رعایت استانداردهای بالای صوتی در این محصول است. اما این کیفیت صدا چگونه به‌دست آمده است؟

  • درایور پلیمری با روکش تیتانیوم برای صدایی شفاف
  • درایور دینامیک بزرگ ۱۰ میلی‌متری برای بیس قدرتمند
  • پردازشگر پرقدرت HiFi 5 DSP برای صدایی واضح و جزئیات دقیق
  • چهار حالت صدای قابل تنظیم ( زیر، بم، وکال و صدای اصلی) برای داشتن تجربه‌ای شخصی‌سازی شده

طراحی راحت و عمر باتری طولانی هندزفری آنر

این هندزفری اقتصادی با هر بار شارژ تا ۹ ساعت دوام می‌آورد. همچنین، وزن بسیار سبک آن (تنها ۳.۸ گرم برای هر گوشی) نشان داده که برای آن راحتی استفاده در اولویت قرار دارد. طراحی نیمه درون‌گوشی آن نیز باعث می‌شود تا در استفاده طولانی مدت، بدون مشکل داخل گوش قرار بگیرد و به زمین نیفتد.

هندزفری بی سیم آنر Earbuds A

عمر باتری کلی دستگاه با احتساب محفظه شارژر به ۴۰ ساعت می‌رسد. به‌علاوه، قابلیت شارژ سریع ۱۰ دقیقه‌ای در آن امکان گوش دادن به موسیقی تا ۳ ساعت را فراهم می‌کند.

اتصال به تلفن همراه هوشمند شما از طریق بلوتوث ۵.۳ انجام می‌شود. هندزفری Honor Earbuds A همچنین دارای کنترل‌های لمسی بصری برای پاسخ به تماس‌ها، مدیریت پخش موسیقی و رد کردن آهنگ‌ها است. برای کسانی که معمولاً هندزفری خود را گم می‌کنند، قابلیت مفید جستجوی زنگ‌دار تعبیه شده است. با فعال کردن این قابلیت از طریق یک اپلیکیشن جانبی می‌توانید هندزفری را وادار به پخش صدا کنید تا بتوانید راحت‌تر آن را پیدا کنید.

هندزفری آنر Earbuds A به‌لطف استاندارد IP54 در برابر گردوغبار و آب مقاوم است و به شما اجازه می دهد از آن در تمرینات ورزشی یا زیر نم باران استفاده کنید. قابلیت حذف نویز مکالمه نیز برقراری ارتباطی شفاف در حین تماس‌های صوتی را تضمین می‌کند.

البته این هندزفری یک رقیب قدرتمند و جذاب به‌نام بیسوس AirGo 1 Ring دارد که با همین قیمت، صدای ۳۶۰ درجه‌ای را ارائه می‌کند و گزینه جذابی برای خرید است.

قیمت زیر ۲۰ دلاری هندزفری آنر Earbuds A

هدفون بی‌سیم آنر با قیمت ۱۲۹ یوان چین که تقریباً معادل ۱۹ دلار آمریکا است، به‌فروش می‌رسد. این محصو با ترکیب کیفیت صدای فوق‌العاده، طراحی راحت، عمر باتری طولانی و ویژگی‌های هوشمند، به‌گزینه‌ای وسوسه‌کننده برای علاقه‌مندان به صدای باکیفیت و با بودجه محدود، تبدیل خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید: رونمایی از هندزفری بیسیم دور گوشی TiinLab آنر با عمر باتری 40 ساعته هندزفری بی سیم ریلمی Buds Air 6 با طراحی جذاب رونمایی شد نخستین هندزفری بلوتوثی مجهز به باتری قابل تعویض در جهان رونمایی شد نک بند هواوی FreeLance Pro 2 با قابلیت شارژ منحصر به فرد رونمایی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*