هندزفری بی سیم ریلمی Buds Air 6

هندزفری بی سیم ریلمی Buds Air 6 با طراحی جذاب رونمایی شد

هندزفری بی سیم ریلمی Buds Air 6 با قیمت بسیار اقتصادی، طراحی زیبا و فناوری‌های پیشرفته‌ای نظیر حذف نویز فعال رونمایی شد.

کمپانی realme محصول جدیدی را به سبد محصولات در حال رشد لوازم جانبی خود اضافه کرده است. هندزفری بی سیم ریلمی Buds Air 6 که هم اکنون در چین با قیمت 269 یوان (حدود 38 دلار) عرضه می شود، علی‌رغم قیمت مناسب، ویژگی‌های قابل توجهی را ارائه می‌دهد.

امکانات پیشرفته در کنار قیمت اقتصادی

از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به دریافت گواهی Hi-Res Audio Wireless، پشتیبانی از کدک صوتی LHDC 5.0، درایورهای بزرگ و حذف نویز فعال (ANC) قدرتمند اشاره کرد. خبر خوب این است که realme Buds Air6 به زودی از مرزهای چین فراتر رفته و مهمان بازار هند و شاید هم ایران خواهد شد. این محصول در تاریخ 22 می (تنها سه روز دیگر) به طور رسمی در هند معرفی می‌شود.

هندزفری بی سیم ریلمی Buds Air 6

یکی از نکات برجسته ریلمی بادز ایر ۶، درایورهای بزرگ 12.4 میلی‌متری آن است که نویدبخش صدایی قدرتمند خواهد بود. اما ریلمی می‌داند که سایز درایور تنها عامل کیفیت صدا نیست. به همین دلیل، هندزفری Buds Air6 از کدک صوتی LHDC 5.0 پشتیبانی می‌کند که یکی از کدک‌های رده بالا با نرخ نمونه برداری 24 بیت/ 192 کیلوهرتز به شمار می.رود. به عبارت دیگر، می توانید انتظار صدایی با جزئیات فراوان را از این هندزفری بی سیم داشته باشید. همچنین سازنده، latency یا تأخیر صدا را در حد پایین 55 میلی‌ثانیه‌ای نگه داشته است که این امر باعث واکنش پذیری عالی هنگام بازی کردن می‌شود.

هندزفری بی سیم ریلمی Buds Air 6

علاوه بر این، هندزفری بی سیم ریلمی Buds Air6 از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) تا 50 دسی بل بهره م‌ برد که منجر به تجربه‌ای بدون حواس پرتی هنگام گوش دادن به موسیقی می‌شود. همچنین، تعبیه شش میکروفون در این هندزفری بلوتوثی، نوید دهنده عملکرد عالی در برقراری تماس است. قابلیت حذف صدای محیط (ENC) نیز به بهبود کیفیت صدا در هنگام مکالمه کمک می‌کند.

هندزفری بی سیم ریلمی Buds Air 6

از دیگر ویژگی‌های برجسته Buds Air6 می‌توان به شارژدهی تا 40 ساعت، پشتیبانی از برنامه realme Link و استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار اشاره کرد. این هندزفری بی سیم در سه رنگ سبز، نارنجی و نقره ای عرضه می شود که همگی ظاهری جذاب دارند.

در گجت نیوز بخوانید:
نخستین هندزفری بلوتوثی مجهز به باتری قابل تعویض در جهان رونمایی شد نک بند هواوی FreeLance Pro 2 با قابلیت شارژ منحصر به فرد رونمایی شد ایرباد گوشواره ای بیسوس AirGo 1 Ring با طراحی خاص و امکانات جذاب رونمایی شد رونمایی از هندزفری بیسیم دور گوشی TiinLab آنر با عمر باتری 40 ساعته هدفون بی سیم ریلمی بادز ایر ۶ پرو با شارژدهی طولانی رونمایی شد ریلمی C65 5G؛ یک گوشی اقتصادی دیگر realme با دوربین جذاب و اینترنت فایوجی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*