آپدیت ONE UI 6.1 سامسونگ برای گلکسی M53

آپدیت ONE UI 6.1 سامسونگ برای چند گوشی میان رده دیگر منتشر شد

آپدیت One UI 6.1 برای یکی از گوشی‌های میان‌رده چند سال پیش سامسونگ منتشر شد. گلکسی M53 با این آپدیت، قابلیت‌های جدیدی را دریافت می‌کند.

دو سال پیش، گلکسی M53 به‌عنوان یک گوشی میان‌رده با ویژگی‌هایی جذاب معرفی شد. این گوشی با پردازنده Dimensity 900، حافظه رم 8 گیگابایتی و یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی عرضه شد. دوربین‌های مناسب و صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز نیز از دیگر ویژگی‌های این گوشی محسوب می‌شوند. این مشخصات، همراه با قیمت مقرون‌به‌صرفه، M53 را به‌عنوان گزینه‌ای مناسب برای خریدارانی با بودجه محدود معرفی کرد. اکنون، با آپدیت One UI 6.1 این گوشی قابلیت‌های بیشتری را هم پیدا کرده است.

این اولین گوشی از سری M سامسونگ است که بروزرسانی One UI 6.1 را دریافت می‌کند. البته در بین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ، این نخستین دریافت‌کننده وان یو آی جدید نیست. اخیراً تعداد زیادی از دستگاه‌های سری Galaxy F و Galaxy A نیز این بروزرسانی را دریافت کرده‌اند. اما خوشحال‌کننده است که سامسونگ جدیدترین بروزرسانی خود را برای دستگاه‌های اقتصادی‌تر خود نیز ارائه می‌دهد.

اطلاعات آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی M53

آپدیت ONE UI 6.1 سامسونگ برای گلکسی M53

در حال حاضر فقط کاربران مناطق آمریکای لاتین موفق به دریافت بروزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی M53 شده‌اند. این بروزرسانی با نسخه فریمور M536BXXU5EXD3 و حجمی حدود 2.2 گیگابایت ارائه می‌شود. لازم به ذکر است که این بروزرسانی شامل جدیدترین بروزرسانی امنیتی ماه می نیست، بلکه پچ امنیتی ماه آوریل را در بر می‌گیرد. مشخص نیست که سامسونگ بروزرسانی جداگانه‌ای برای آن ارائه خواهد داد یا خیر.

اگر در مناطقی زندگی می‌کنید که این آپدیت منتشر شده، می‌توانید با بررسی تنظیمات گوشی خود، آن را به One UI 6.1 بروزرسانی کنید. همچنین می‌توانید فریمور را به صورت دستی دانلود کرده و نصب کنید. البته توصیه می‌کنیم فقط زمانی این کار را انجام دهید که جزو کاربران حرفه‌ای هستید و از دانش کافی برای این کار برخوردارید. ضمن اینکه، بکاپ‌گیری از اطلاعات‌تان پیش از آپدیت فراموش نشود.

در گجت نیوز بخوانید:
سامسونگ گلکسی M35 5G معرفی شد؛ باتری پرادعا و پشتیبانی نرم‌افزاری بلندمدت شباهت زیاد گوشی های میانرده و ارزان سامسونگ مشتریان را سردرگم کرده است آموزش ساخت اکانت سامسونگ با روش‌های مختلف عمر باتری گوشی سامسونگ گلکسی خود را دوبرابر کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*