نرخ جدید جرایم رانندگی

نرخ جدید جرایم رانندگی سال 1403 + لیست کامل مبلغ جریمه ها

بر اساس مصوبه جدید هیئت دولت، بالاخره افزایش نرخ جرایم رانندگی در سال 1403 به وقوع پیوست. جدول کامل مبلغ جدید جریمه تخلفات رانندگی را در اینجا مشاهده کنید.

اگر اخبار داخلی را دنبال کرده باشید، مطلع هستید که در سال گذشته خبرهایی از سوی رئیس پلیس فراجا مبنی بر افزایش 500 درصدی نرخ جرایم رانندگی برای سال 1403 به گوش می‌رسید. بر اساس گفته‌های این مقام مسئول، افزایش نرخ جریمه‌ها می‌تواند سبب کاهش 20 درصدی تصادفات جاده‌ای شود. 13 خرداد نرخ جدید تخلفات رانندگی توسط هیئت دولت تصویب و ابلاغ شد؛ در ادامه می‌توانید این مصوبه را مشاهده کنید.

مصوبه هیئت وزیران در خصوص اصلاح نرخ جرایم رانندگی به وزارت‌خانه‌های کشور، دادگستری و راه و شهرسازی در تاریخ 13 خرداد ماه از سوی محمد مخبر ابلاغ شد.

در بند یک این مصوبه که به پیشنهاد سه وزارتخانه مذکور تهیه شده، آمده است عناوین و جریمه‌های تخلفات مربوط به حمل و نقل و عبور و مرور در کلیه نقاط کشور و مناطق آزاد تجاری – صنعتی به شرح جدول پیوست که تایید شده به مهر هیئت دولت است، تعیین می‌شود.

جدول نرخ جدید جرایم رانندگی برای سال 1403

جرایم رانندگی در سال جدید با افزایش چشمگیری به نسبت سال گذشته همراه بوده‌اند تا به‌گفته سیاستگذار مانعی برای ارتکاب تخلفات رانندگی باشند، نظر شما در خصوص نرخ جدید تخلفات رانندگی چیست؟

در گجت نیوز بخوانید: مبلغ جرایم رانندگی به شدت افزایش می‌یابد پلیس راهور با هوش مصنوعی تخلفات رانندگی را رصد می‌کند کاهش سن دریافت گواهینامه رانندگی موتورسیکلت در ایران کروکی کاغذی تصادفات رانندگی در ایران به‌طور کامل حذف می‌شود قانون جدید گواهینامه رانندگی؛ از حذف کارت پایان خدمت تا تغییر سن دریافت گواهینامه راهنمای اعتراض به جریمه رانندگی

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*