نیسان آریا نیسمو (Nismo)

آریا نیسمو، نسخه اسپرت کراس اوور نیسان با قدرت بیش از 400 اسب بخار از راه رسید

نسخه نیسمو (Nismo) کراس اوور برقی نیسان آریا به‌نمایش گذاشته شد. آریا نیسمو شاسی بلندی اسپرت با تریم قرمز جذاب و پیشرانه پرتوان است.

نیسان از نسخه اسپرت نیسمو کراس اوور تمام برقی آریا (Ariya) برای بازار اروپا رونمایی کرد. به رسم همیشه، این نسخه از المان‌های ظاهری جدید با ماهیت اسپرت و پیشرانه ارتقا یافته با خروجی بیشتر بهره می‌برد. به‌واسطه نسخه نیسمو، این کراس اوور جمع و جور که برای رفت و آمد داخل شهر طراحی و توسعه داده شده است، برای ماجراجویی روی آسفالت آماده می‌شود.

معرفی نیسان آریا نیسمو

هرچند بر اساس آخرین اخبار خودرو نیسان مشخصات فنی دقیق نیسان آریا نیسمو را رسماً اعلام نکرد، از اصلاح لنت‌های ترمز و تنظیم سیستم چهار چرخ محرک e-4ORCE برای توزیع بهتر قدرت و گشتاور به چرخ‌ها خبر داد. این خودروساز ژاپنی همچنین اشاره کرد که کابین این شاسی بلند از تریم مشکی و قرمز برخوردار است و همچنین در آن صندلی‌های اختصاصی نیسمو شبیه به خودروهای فرمول E به چشم می‌خورند.

نمای جلو نیسان آریا نیسمو (Nismo)

نیسان مدتی قبل در زمستان گذشته از آریا نیسمو با دو پیشرانه متفاوت برای بازار ژاپن رونمایی کرده بود. برای این‌که دید بهتری از پیشرانه نسخه اروپایی این خودرو داشته باشیم، می‌توان نگاهی به مشخصات نسخه ژاپنی داشت. تیپ پایه نیسان آریا نیسمو در ژاپن دو موتور الکتریکی با 362 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر گشتاور و یک باتری پک 66 کیلووات ساعتی دارد. تیپ بالارده‌تر آن هم دو موتور الکتریکی را برای تولید 429 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور به کار می‌گیرد و انرژی خود را از باتری پک 91 کیلووات ساعتی تامین می‌کند.

نمای عقب نیسان آریا نیسمو (Nismo)

انتظار می‌رود تیپ بالارده آریا Nismo با پیشرانه 429 اسب بخاری، بتواند در 4.8 ثانیه از 0 به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. بیشتر از این جزئیات دیگری از این خودرو در دسترس نیست و نیسان در تاریخ دیرتری در سال جاری میلادی اقدام به انتشار اطلاعات بیشتر درباره آن خواهد کرد. قبل از این اما ویدیویی از آریا نیسمو در کانال رسمی یوتیوب این شرکت ژاپنی منتشر شده است که می‌توانید در بالا آن را مشاهده کنید.

علی‌رغم ورود محصولات تمام برقی به بازار کشور، در مقطع کنونی بعید به نظر می‌رسد آریا که یکی از جدیدترین محصولات نیسان است، به ایران راه پیدا کند. با این حال، نیسان کیکس نامی خودرو، نیسان ایکس تریل نامی خودرو و نیسان سیلفی نامی خودرو محصولاتی از این شرکت ژاپنی هستند که وارداتشان به ایران رسانه‌ای شده است.

در گجت نیوز بخوانید:
جولان دادن پیکاپ کیا در بیابان را در ویدیو جدید تماشا کنید اینها قدرتمندترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۴ هستند هایپرکار RB17 ردبول؛ شاهکار آیرودینامیک با قدرت 1200 اسب بخاری فورد کاپری معرفی شد؛ خودرویی که طرفداران فورد را خشمگین کرده است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*