دسته ایکس باکس ددپول

دسته ایکس باکس با طرح باسن ددپول یکی از بامزه‌ترین اکسسوری های سال 2024 است + عکس

اگر دنبال یک تنوع بزرگ در اکسسوری‌های کنسول خود هستید، بد نیست نگاهی به این دسته های شگفت‌انگیز ایکس باکس با طرح باسن ددپول بیندازید.

ددپول یکی از غیرمنتظره‌ترین و شگفت‌آورترین شخصیت‌ها در دنیای فیلم‌های سینمایی مارول است و طرفداران فوق‌العاده زیادی هم در سرتاسر دنیا پیدا کرده است. در شرایطی که زمان زیادی تا اکران فیلم سینمایی Deadpool & Wolverine باقی نمانده تیم تبلیغاتی این فیلم جدیدترین سورپرایز خود برای هواداران را رو کرده است. این ایده خلاقانه یک دسته ایکس باکس با طرح باسن ددپول و رنگ‌بندی مرتبط با این کاراکتر است که جلوه فوق‌العاده بامزه‌ای دارد.

دسته ایکس باکس با طرح باسن ددپول؛ همان اکسسوری که همه نیاز داشتیم!

بر اساس جزئیات جدید منتشر شده در وبلاگ Xbox Wire دسته مورد بحث در قسمت جلو کاملا شبیه به یک دسته استاندارد است و چینش کلیدهای آن نسبت به دسته‌های اصلی ایکس باکس بدون تغییر باقی مانده است. با این وجود پوششی مشبکی با بافت شبیه به لباس ددپول سطح قسمت جلوی دسته را پوشانده و ظاهری منحصربفرد به آن بخشیده است. با این وجود، اوج خلاقیت در طراحی این دسته‌ها مربوط به قسمت پشت است؛ جایی که علاوه بر تعبیه کمربند روی قسمت پایینی دسته، فاصله بین بامپرهای چپ و راست ظاهری شبیه به باسن شخصیت ددپول پیدا کرده است.

کنسول Xbox

هنوز مشخص نیست که این دسته‌ها که در تیراژ بسیار محدود تولید شده‌اند، با چه هدفی در اختیار علاقمندان قرار خواهند گرفت. این امکان وجود دارد که دسته‌های فوق حضوری مختصر در فیلم داشته باشند یا صرفا با اهداف تبلیغاتی به علاقمندان به Deadpool ارائه شوند. از سوی دیگر، انتشار یک بازی از کاراکتر ددپول روی کنسول‌های ایکس باکس نیز احتمال دیگری است که البته بسیار بعید به نظر می‌رسد.

مایکروسافت همراه این دسته جذاب که طرح باسن ددپول را در پشت خود دارد، یک کنسول ایکس باکس سری ایکس سفارشی با طرح شمشیرهای ددپول را نیز تولید کرده و به معرض نمایش گذاشته است.

دسته ایکس باکس ددپول

بسیار بعید به نظر می‌رسد که بتوان این کنسول و دسته‌ها را به‌راحتی تهیه کرد. با این وجود دیدن تصاویر جذاب آن‌ها قطعا خالی از لطف نیست.

در گجت نیوز بخوانید:
اولین تریلر کامل فیلم Deadpool 3 با سرنخ‌هایی جذاب از داستان منتشر شد بهترین لوازم جانبی ایکس باکس سری X/S که عاشقان کنسول بازی مایکروسافت باید داشته باشند بهترین بازی های ایکس باکس سری ایکس و سری اس که شاید اسمشان را هم نشنیده باشید! شایع ترین مشکلات ایکس باکس سری ایکس + راه حل

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*